حقوق بازیکنان خارجی لیگ بسکتبال زنان چند دلار است؟

سرمربی تیم بسکتبال بانوان بهمن گفت که بازیکنان خارجی این تیم ماهیانه 1500 تا 3000 دلار دریافت می کنند.

به گزارش میجیک ، تیم بسکتبال بانوان بهمن در آخرین بازی با مهرام تهران با نتیجه 63 بر 74 شکست خورد و اکنون برای مسابقه برگشت که 12 مارس برگزار می شود غرامت دریافت کرد.

طائرپور سرمربی گروه بهمن نازی در مصاحبه با میجیک عملکرد تیم در این دیدار را تشریح کرد و گفت: “ما سعی کردیم مسابقه را به عقب برسانیم چون آماده بودیم ، اما متأسفانه شوت ما به ثمر نرسید و ما باختیم ، اما ما سعی کرد مسابقه ای را که هنوز وجود دارد ببندد. “بگذارید برویم.

وی درباره عدم تمرکز تیم در لحظات پایانی مسابقه گفت: “این به دلیل استرس مسابقه است.” وقتی تیمی عقب است ، از نظر ذهنی تحت تأثیر قرار می گیرد و بنابراین بازیکنان ما حتی در ثانیه های آخر حتی دو گل عجیب و غریب نمی توانند خوب دفاع کنند. اگر آنها دفاع کنند ، بازی به گونه دیگری به پایان می رسد. دست آخر ، بسکتبال ، و این اتفاق می افتد.

بهمن سرمربی گروه در مورد تیم مهرام گفت: مهرام تیم بسیار خوب و شناخته شده ای است. او یکی از بهترین بازیکنان لیگ است و بازیکن بسیار خوبی دارد. به خصوص تینا ایسیان که عملکرد خوبی داشت و به زمان برد کمک کرد.

وی درباره مرحله پلی آف لیگ گفت: تمام برنامه های پلی آف از ابتدا شروع شد و پس از آن خوشبختانه این کار را درست انجام دادیم و به فینال رسیدیم. البته ما از بازیکنان خارجی و آمریکایی و اوکراینی نیز استفاده می کنیم.

طائرپور در مورد حضور بازیکنان قدرتمند خارجی در لیگ بسکتبال زنان در حال حاضر گفت: آنها کیفیت لیگ را تحت تأثیر قرار می دهند و نمی توان آنها را نادیده گرفت. او در بهروزی لیگ بسیار م beenثر بوده و شاهد مسابقه بسیار خوبی بوده ایم.

بهمن سرمربی گروه در مورد دستمزد بازیکنان گفت: من از تیم های دیگر اطلاعی ندارم اما فکر می کنم این مبلغ بین 1500 تا 3 هزار دلار در یک ماه باشد. البته ، تیم های دیگر بازیکنان خارجی را از مرحله قبلی استخدام می کنند و هزینه بیشتری پرداخت می کنند ، اما من سعی می کنم از آنها برای پلی آف استفاده کنم ، زیرا من به آنها نیازی ندارم. بازیکنان ما بسیار خوب هستند ، اما وقتی می بینند تیم های دیگر بازیکن جذب کرده اند ، از ما انتظار دارند و من این کار را می کنم. وقتی از ابتدای فصل خانم سعیده علی را نداشتیم و خداحافظی کرد ، به همین دلیل با جذب این بازیکنان خارجی شرایط تیم بهتر شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا