مطالب میجیک

ایراندوست: ملی‌پوشان را مربیان لیگ تعیین می‌کنند/ هیچ آرشیوی از بازیکنان نداریم

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: اگر می خواهیم در فوتبال زنان به سطح حرفه ای برسیم باید بهترین الزامات برای بانوان فراهم شود.

به گزارش میجیک ، مریم ایراندوست درباره شروع تمرینات تیم ملی افزود: ما برای مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا در ماه سپتامبر آماده هستیم. قرار است ماه ژوئن یک بازی تدارکاتی در بلاروس داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان همچنین در مورد نحوه انتخاب بازیکنان گفت: ما پخش تلویزیونی نداریم ، بایگانی برای انتخاب بازیکن نداریم اما برای اینکه حقوق هیچکس ضایع نشود ، از 12 مربی در لیگ خواستیم بازیکنان را بر اساس اولویت معرفی کنید. “به عنوان مثال ، تیمی که وارد فینال می شود 10 بازیکن را معرفی می کند.

وی توضیح داد که سرمربیانی برای انتخاب بازیکنان وجود دارد اما برخی مانند کوستان خسروی دعوت نشده اند: “او خداحافظی کرد. البته ما بایگانی از بازیکنان تیم ملی را ارائه می دهیم تا اطلاعات در دسترس هر کسی باشد که بخواهد به همه چیز توجه کنید. “

وی در پاسخ به این سوال که چه قراردادهای رسمی منعقد شده است و آیا ضمانت هایی برای برنامه های بلند مدت وجود دارد؟ وی گفت: ما مطمئناً برنامه ای داریم اما نمی توان آن را انجام داد. من جلسه ای با خانم موسوی داشتم و جزئیات آن را توضیح دادیم. من می گویم که من به عنوان یک مشاور و یک عاشق فوتبال با شما هستم ، اما آیا باید بدانیم که نظرات ما فقط در آنجا است یا به سطح اول آسیا رسیده است؟ ما در آسیا در سطح سوم هستیم و با تیم هایی مانند تایلند ، میانمار و تایوان در سطح دوم رقابت می کنیم. ما باید مسافت را کاهش دهیم ، بنابراین باید کمپینگ وجود داشته باشد. مسئولان قول می دهند که با زنان برابر رفتار می شود و موارد دیگر ، بنابراین اگر اردوگاه ها لغو نشوند ، ما ظرف 5 سال آینده حرفی برای گفتن داریم.

سرمربی تیم ملی در مورد حضور مردان در کادر فنی تیم ملی بانوان گفت: اگر زن و مرد با هم باشند مشکلی دارد؟ اگر می خواهیم به سطح حرفه ای برسیم ، باید بهترین اطلاعات ممکن را به شما ارائه دهیم. پدرم در کنار من بود تا به ما کمک کند تا علاوه بر کارمندان ، بهترین شرایط را نیز درک کنیم. فوتبال مردان سابقه طولانی دارد ، بنابراین آنها تجربه بسیار بیشتری دارند.

“فوتبال زنان هرگز پیشرفت نکرد زیرا هیچ یک از موضوعات مورد قرارداد را نمی خواست. آیا این تقاضا را دارید؟” اوجاره “من گفتم که ابتدا باید قرارداد امضا شود.” روز یکشنبه باید می گفتیم که نمی توانم به کرونا بیایم زیرا مشکوک بودم. این قرارداد باید در این اردوگاه بسته شود.

ایراندوست افزود: چرا ما جلو نرفتیم؟ ما از زمان گلدان به تهیه غذا رسیدیم! تیم هایی به هتل ، نه یک هاستل ، اما فاصله ای بین تیم ها وجود دارد که قیمت 60 میلیارد تومان در هر فصل و تیم زنان که با 500 میلیون سالمند بسته شد.

وی در پایان افزود: قول هایی برای بهبود اوضاع داده شده است. لیگ ما طی چندین سال به طور منظم برگزار می شود. من وقتی بازیکنان در لیگ 200 میلیون قرارداد امضا می کنند خیلی دوست دارم. اکنون شاهد برابری در تیم ملی هستیم. چه زمانی تیم ملی را در هتل دیدید؟ اگر مشكل گذشته باشد ، من را دنبال نخواهد كرد زیرا می دانم كه ساكت نخواهم شد. ما خوشبختی باورنکردنی داریم ، اما مجبور نیستیم آن را به همین شکل حفظ کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا