مطالب میجیک

بازیکنانم با شرافت بازی کردند / قهرمانی مبارک آبادان باشد

میجیک / خوزستان سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان حفاری با تمجید از عملکرد این تیم در برابر سایپا گفت: امروز بازیکنان با وقار بازی کردند و تلاش کردند تا یک بازی خوب نشان دهند و آن را ثابت کنند.

فروزان سلیمانی پس از پیروزی تیمش در هفته گذشته لیگ برتر فوتسال بانوان در برابر سایپا ، اظهار داشت: برای همه تیم های شرکت کننده در رقابت های این فصل لیگ برتر ، علی رغم کرونا و اخطار ، همچنین خانم من به نصیری و دیگر مسئولان فدراسیون و سازمان دهندگان لیگ گفتم خسته نباشید. امیدوارم کرونا بعداً حذف شود و ما بتوانیم مسابقه ای بهتر از سالهای گذشته را شاهد باشیم.

به گزارش میجیک ، وی گفت: امروز بازیکنان با وقار بازی کردند و تمام تلاش خود را کردند تا یک بازی خوب به نمایش بگذارند و ثابت کنند که من به آنها تبریک می گویم و خسته نمی شوم. به تیم خوب سایپا می گویم خسته نباشید. همچنین باید از خانم زیبا ، مدیر تیم باتجربه و مدیرعامل باشگاه حفاری قدردانی ویژه داشته باشم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ، حفاری گفت: تولد تیم آبادان مبارک است و خوشحالم که خوزستانی هستم.

وی همچنین در مورد ادامه همکاری خود با ملی حفاری گفت: هیچ برنامه ای در این زمینه وجود ندارد و همه اینها به سیاست باشگاه بستگی دارد. من نمی توانم مدیر باشگاه باید تصمیم بگیرد. ما مربیان باید حرفه ای فکر کنیم ، شاید امروز و شاید دو نفر دیگر در مورد تیم دیگر.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا