میان‌بر فرانسه برای سکوت قربانیان سوءاستفاده جنسی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین؛ انجمن جامعه_ ساناز باقری راد: داستان با انتشار در فرانسه درباره کتابی در مورد آزار و اذیت جنسی توسط زنان ناشایست آغاز می شود. کتابی از کامیل کوشنر ، دختر وزیر خارجه اسبق فرانسه ، ماه گذشته در مورد آزار و اذیت جنسی برادرش توسط ناپدری اش که اولیویه دوهامل ، یکی از مشهورترین اساتید علوم سیاسی فرانسه و نماینده سابق پارلمان اروپا نیز هست. است.

انتشار این کتاب موجی از اعترافات قربانیان محارم فرانسوی را در یک فضای مجازی مورد تجاوز قرار داد. به گزارش شبکه خبری اروپا یورونیوز ، پس از انتشار این کتاب ، ده ها هزار توئیت با موضوع آزار جنسی بر اساس محارم در فرانسه منتشر شده است.

داستان در مورد تجاوز به دختران 13 ساله توسط 20 نفر ادامه دارد

ادامه این داستان منجر به ماجرای تجاوز گروهی یک دختر 13 ساله توسط 20 آتش نشان در فرانسه شد که باز هم در رسانه ها و فضای اجتماعی فرانسه بود.

بیانیه هفته گذشته دادگاه عالی فرانسه اعلام کرد که در مورد پرونده های تجاوز جنسی تصمیم گرفته شده است. این پرونده از سال 2010 با حضور دختری 13 ساله به نام “جولی” در مورد تجاوز به 20 آتش نشان در جریان بوده و به نتیجه نرسیده است.

دختران 25 ساله دچار افسردگی و چندین مورد خودکشی شدند زیرا در طی دو سال گذشته 130 بار توسط مردم مورد تجاوز قرار گرفت.

اما آنچه باید مورد توجه قرار گیرد این است که دادگاه فرانسه تنها سه فرد خاطی را پیدا کرد اما بقیه را اشتباه تشخیص نداد و تبرئه شد.

دادگاه فرانسه برای بخشش 17 نفری که به دختران نوجوان حمله کردند از فرانسه عصبانی است که در چند روز گذشته برای حمایت از جولی به خیابانها رفته است.

این تظاهرات موج جدیدی از جنبش “من بیش از حد” را در فرانسه به راه انداخت که موضوع داستانی آزار و اذیت جنسی بر اساس محارم را در پی داشت.

در حال برنامه ریزی برای قانونی کردن کودکانی است که با اعضای خانواده رابطه جنسی برقرار می کنند

اکنون ، به دنبال اتهامات سو abuse استفاده جنسی از تجاوز به کودک ، دولت فرانسه تصمیم گرفته است در واکنش به این حادثه قانون را اصلاح کند.

اما اصلاحاتی که دولت فرانسه به دنبال آن بود ، دردی از قربانیان تجاوز را دوا نمی کند ، اما به نظر می رسد فرانسه در تلاش است تا با اصلاحیه مذکور تعداد طرفین مطالبه خسارت را کاهش دهد و مشکل “قربانیان محارم را با آزار و اذیت” از بین ببرد.

اخبار ایران | قربانیان

در روزهای اخیر ، اریک دوپونت مورتی ، وزیر دادگستری فرانسه اعلام کرد که ممکن است سن 18 سالگی به عنوان سن رضایت برای رابطه جنسی با اعضای خانواده تعیین شود.

اگر قانون تغییر کند و 18 سالگی برای تأمین رابطه جنسی با اعضای خانواده تعیین شود ، هیچ یک از ما نمی توانیم ادعا کنیم که قربانی سو victims استفاده جنسی شده ایم ، اما این بدان معناست که فرد با “رضایت خود” رابطه دارد.

به گزارش یورونیوز ، تقریباً یکی از 10 معرکه فرانسوی با کودک جنسی توسط یکی از اعضای خانواده یا یکی از بستگان و آشنایان.

این قانون فقط قربانیان تجاوز به کودکان توسط اعضای خانواده را ساکت می کند و راه مجرمان را آسان می کند.

دکمه بازگشت به بالا