مطالب میجیک

مشارکت بانوان بسیجی در غسل و تدفین قربانیان کرونا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مینا بیابانی در گفتگو با آنلاین ، با اشاره به اینکه بسیج زنان جامعه آخرین مقاومت در برابر ویروس کرونا است ، گفت: “یکی از اقدامات بسیج برای زنان ضروری است که امروز در دفن و سوزاندن آنها در کرونا ، و زن به صورت داوطلبانه انجام می شود. به دنبال این عمل. به این ترتیب اعضای بسیج از حمامها و صومعه ها بازدید می کنند و امور مربوط به دفن قربانیان کرونا را انجام می دهند.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور افزود: برخی از اعضای بسیج نیز در سامانه 4030 حضور دارند و پایگاه بسیج در منطقه مشاور اسلامی است و به دوستان خود خدمات ارائه می دهد. آنها گفتند که این کار برای پرسش از دوستان وی در مورد ویروس کرونا انجام شده است ، همچنین مشاوره ای برای کاهش چالش های خانواده در طول قرنطینه و غلبه بر استرس پزشکی است.

بیابانی در خصوص کمک به کار مراقبت نیز گفت: اعضای بسیج زنان علاوه بر ورود به بیمارستان با تغییر و کمک به کارکنان مراقبت ، پخت و پز و توزیع غذا و تهیه آب میوه برای کارهای درمانی از نظر روحی و جسمی تقویت می شوند. افرادی که دوست داشتند.

وی همچنین به حمایت از زنان سرپرست خانوار اشاره کرد: “اکنون ، به دلیل شیوع ویروس کرونا ، بسیاری از مشاغل تحت تأثیر قرار گرفته اند ، در میان زنان سرپرست خانوار بیش از سایر گروه ها به حمایت از سایر نهادها نیاز دارند. به همین منظور ، ما در حال راه اندازی پروژه Fadak برای رشد مشاغل داخلی خود هستیم که انتظار می رود 250000 زن را که به آموزش می پردازند ، وارد چرخه کار ، تولید و فروش محصولات بیش از 3 سال و Power می شوند ، حمایت کند.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور ادامه داد: جدا از این موارد علاوه بر اجرای ویروس کرونا ، بسته های زندگی را نیز به خانواده های بی بضاعت و خانواده های سرپرست زن جمع آوری و توزیع می کنیم. برگزاری کلاسها و رویدادهای مختلف بر اساس بسیج زیست محیطی برای ارتقا education مهارتهای آموزش زنان و راه اندازی مشاغل خانگی نیز گام دیگری برای بسیج زنان در هنگام شیوع ویروس کرونا است.

دکمه بازگشت به بالا