مشاور فنی تیم وزنه برداری بانوان: وزنه برداران رها نشده اند/حتی با پدران آنها هم در ارتباط هستم

مشاور فنی تیم ملی وزنه برداری بانوان گفت: ما وزن دختران را کاهش نداده ایم و با استفاده از اردوهای اردویی دوباره رکورد افزایش می یابد.

اکبر خورشیدی در مصاحبه با میجیک ، در مورد تعطیلی اردوها و مسابقات در زمانی که رکورد کاهش وزن دختر من ایرانی در حال رشد بود صحبت کرد: کرد. از آنجا که تا پایان سال 2020 هیچ رقابتی وجود ندارد ، ما نه تنها می توانیم آموزش های سنگین را برای دخترانی که به طور قطع در اوج آمادگی هستند ارائه دهیم ، بلکه آموزش های خود را نیز انجام دهیم.

خورشیدی در پاسخ به این سؤال که آیا وی درگیر وضعیت آموزش دختران در شهرهای مختلف بوده و آیا سالن در اختیار او قرار گرفته است یا خیر ، توضیح داد: من با معاون رئیس فدراسیون و به طور کلی نمایندگان استان در ارتباط بوده ام که فعال و خوشبختانه دختران دارم. ، مطمئناً در شهرهایی که گسترش کورو ویروس ها و سالن ها بسته است ، کاری وجود ندارد.

وی ادامه داد: الان مثل این نیست که دخترانی را اضافه وزن داشته باشیم که تماشا می کنند و تماشا خواهیم کرد. به نظر می رسد پس از انتخاب فدراسیون جهانی تعادل ، که ژانویه سال 2021 است ، برنامه مسابقه اعلام می شود و برای این که پس از اعلام برنامه مسابقه تعجب آور نشویم ، ما دختران و نوجوانان با استعدادی را نظارت می کنیم و آماده هستیم. من حتی به پدر دخترانی که این کار را بلند می کردند گوش کردم و کار را از طریق تلفن به آقای مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری گزارش کردم.

مشاور فنی تیم آسانسور بانوان در پاسخ به سؤالاتی مبنی بر اینکه آیا فکر می کند دختران با برگزاری مجدد اردو دوباره رکورد خود را افزایش می دهند ، تأکید کرد: البته. من اطمینان دارم که اردوگاه شروع خواهد شد ، دوباره طلوع خواهد کرد و قول می دهم آینده خوبی برای وزن زنان ایرانی به دلیل استعداد آنها وجود داشته باشد.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا