شهید باکری ذوب در ولایت بود/ نقش بی بدیل بانوان در ایام دفاع مقدس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بانوان | دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری آنلاین، صفیه مدرس این همایش روز دوشنبه با بیان نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس، درباره شخصیت و ویژگی های شهید باکری گفت: صبور و بردبار در برابر مشکلات از جمله ویژگی های دیگر؛ او نگران مرگ عزیزانش نیست و به خواست خدا اعتماد دارد.

آقا مهدی با بیان اینکه فردی متواضع است، اگر لازم است لباس کارگری بپوشد و با کارگران شهرداری جاده آسفالت شود، ادامه داد: مردم در میدان برای دیگران کار نمی کنند.

همسر شهید مهدی باکری گفت: این شهید بزرگوار از اهمیت ویژه ای برخوردار است E برای بیت ها ثروت همانطور که در فیلم «وضعیت مهدی» اشاره شد; اما من این فیلم را تایید نکردم و حتی در اکران آن شرکت نکردم.

وی با بیان اینکه شهید باکری هیچ وقت نماز اول وقت را فراموش نکرد، ادامه داد: همین موقع است در آن زمان خیلی از اطرافیان نماز نمی خواندند و اعتقادی به انقلاب نداشتند، اما تا الان عده ای خود را دوست شهید باکری می دانستند.

همسر شهید مهدی باکری با اشاره به محتوای تولید شده در فضای مجازی درباره این شهید والامقام، افزود: محتوایی در فضای مجازی تولید می شود که با شخصیت، منش و مسیر شهید باکری همخوانی ندارد و من چنین مطالبی را قبول ندارم. .

استاد گفت: آقا مهدی معتقد به ولایت و انقلاب و به عبارتی ذوب ولایت است و اگر شخصی در فضای مجازی چیز دیگری بنویسد قبول نیست. او فقط از نام شهید باکری استفاده کرد.

وی گفت: شهید باکری با مستضعفان و بر خلاف مدیرانی که فقط با جنس و مدل هستند. اکنون ظاهر شود با این حال، او آن را خالصانه مدیریت می کند و ربطی به رفتار ندارد.

همسر شهید مهدی باکری، نقش ب جایگزین زنان در روز دفاع مقدس و همچنین پس از آن در راستای اعتلای روزافزون کشور گفتند: زنان در دفاع مقدس در کنار مردان ایستاده و در کنار آنان برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی فداکاری می کنند.

معلم گفت: زنان در دوران انقلاب شکوهمند اسلامی و پس از انقلاب با سلاح در جبهه جنگیدند و با فعالیت های مختلف نقش زیادی در حمایت از رزمندگان اسلام در پشت جبهه داشتند.

دکمه بازگشت به بالا