مطالب میجیک

پشتیبانی جنگ بر دوش زنان اسفراینی/ نقش مادری و همسری در دفاع مقدس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین – استان گروه ، اگر مادران ، همسران ، خواهران و دختران شهدا در میان ما نباشند و ما با مقدسین شهید افتخار نمی کنیم ، نباید فرهنگ فداکاری خود و شهدای شور و شوق خود را در میان مردان ، پسران و دختران.

بنابراین ، ماموریت زنان اکنون دشوارتر است! اگر دیروز با حمله نظامی دشمن روبرو بودیم ، امروز با یک حمله فرهنگی روبرو هستیم که سلاح موفقیت آمیز تری برای هر جامعه است.

بنابراین ، او باید خود را موظف بداند که با سلاح های ایمان ، دانش ، پاکی ، قداست ، فداکاری ، شجاعت و جسارت ، شاهد رشد و پیشرفت اسلام و انقلاب باشد و از الگوی شیر زنان گذشته و حال و با تلاش و کوشش الگوبرداری کند. بنابراین در همه دنیا

اگر در مورد مشکلات و جنبه های مختلف جنگ ، فداکاری های سربازان و مبارزان و نقش مهم مادران و همسران صحبت کنیم ، مطمئناً درست نیست ، جنگ واقعاً یک فعالیت مردانه است. این مورد توجه قرار گرفته و به ترس و شهامت زیادی نیاز دارد ، اما باید به خاطر داشت که در رشد این روحیه و جنگ ، زنان و همسران قهرمانان نقش اصلی را دارند.

هنگامی که یک کشور جنگ بیشتری می کند و در برابر حملات دشمن از خود دفاع می کند ، نه تنها فرستادن آنها به میدان جنگ پیروزی را تضمین می کند ، بلکه از جنگ حمایت و پشتیبانی می کند ، مردان را به جلو ترغیب می کند ، مراقبت از کودکان و خانواده گرم می شود. والدین برای بیماران و معالجه افراد مریض ، پذیرفتن مسئولیت و وظیفه مرد نیستند ، و عزت را برای ورود به جنگ ، نگهداری قلعه در پایان و بسیاری از افراد دیگر آزاد می کنند بنابراین وظیفه زنان از جمله عوامل مهمی که مستقیماً بر روحیه تأثیر می گذارد مبارزان. او محکوم به جنگ بود.

این روح پاک زن است که وقتی نیروها به خانه اعزام می شوند ، جشن می گیرند یا دعا می کنند ، و هنگام بازگشت ، در غیاب شوهرش سلام می کنند و او را گرم می کنند.

فعالیت های زنان در خانه ؛ از خیاطی گرفته تا پرستاری

البته حضور زنان ایرانی در پشت جبهه های جنگ ، دعوت و عزت برای انجام چنین فعالیت هایی برای الگوهای زنان و زنان مسلمان اولیه در زمان حضرت محمد (ص) ، به ویژه حضرت زهرا (س) ، سلام های واقعی او و حضرت زینب (س) ، سلام واقعی او بر اساس ایدئولوژی اسلامی است. اسلام اجتماعی دارد.

مشارکت در عملیات ، عکاسی ، روزنامه نگاری ، پرستاری و امدادرسانی دلیل اصلی حضور زنان در جنگ است.

سمیه احمدزاده ، دانش آموز 14 ساله دبیرستان ، سعی کرد در نقش یک طرفدار جنگ بازی کند.

وی که اکنون در قلعه دیگری کار می کند به آنلاین گفت: “در مدرسه ما ، با کمک همکلاسی ها و معلمان ، سعی کردیم کمک های مالی را جمع آوری کرده و برای رزمندگان ارسال کنیم.”

احمدزاده ادامه داد: در طول جنگ با تهیه و جمع آوری غذا برای سربازان مسلمان غذای گرم تهیه می کردیم.

وی همچنین گفت که دوخت لباس گرم یکی دیگر از فعالیت های زنان در پشت صحنه است.

احمدزاده گفت: در ابتدای جنگ بسیاری از قربانیان جنگ به این شهر آورده شدند و متأسفانه ما از سلامتی خوبی برخوردار نبودیم و همچنین موارد بهداشتی را جمع آوری و وسایل بهداشتی را تهیه کردیم.

وی افزود: آنها برای نجات در تمام شهرها می آیند ، آنها را به اجاق گاز و فرش دیگر آورده اند و دیگری فقط پتو.

فعالان دوران دفاع مقدس نقش زنان را نشان می دهند که در طول جنگ قابل تغییر نبودند: دشوارترین مسئولیت هایی که مادران ، خواهران و همسران سربازان در طول جنگ انجام می دادند ، زیرا در غیاب مردان ، آنها مسئولیت سنگینی در محافظت از جان خود داشتند.

فیلم خود را بسازید! زن دیگری به نام اسفراینی که 5 سال سابقه پشتیبانی از جنگ در اسفراین را دارد ، گفت: ویدیو او فرزندان خود را انداخت و به جنگ فرستاد.

راگبر که هم اکنون در منطقه بهداشتی شهرستان اسفراین مشغول به کار است ، افزود: مسجد امام آگونگ ، مهدیه و انتخاب کنیدسه پایگاه مشترک مهم برای جمع آوری و کمک مالی زنان و جمع آوری و اهدای کمک های مردمی وجود دارد.

وی گفت: مادرانی هستند که فوت کرده اند بعد از 40 سال با دیدن فرزندان خود هنوز افتخار می کنند و امیدواریم این موضوع سرگرم کننده باشد.

فیلم خود را بسازید! راگبر ، برادر شهدا در پایان گفت: اسفراین با ارسال 430 شهیدی که عزتمندانه عزیمت کرده و با یک خاکسپاری با شکوه به شهر بازگشتند ، برگ های طلای خاطرات اسفراین را فراهم کرد.

دکمه بازگشت به بالا