تکمیل بزرگراه‌های اردبیل نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است

اردبیل

میجیک/اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تکمیل راهسازی اردبیل به اعتباری بالغ بر 300 هزار میلیارد ریال نیاز دارد.

محبوب حیدری شامگاه ششم شهریور ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و اصحاب رسانه در استانداری اردبیل با بیان اینکه 180 کیلومتر بزرگراه قبل از دولت سیزدهم در استان ساخته شد و با روی کار آمدن این دولت، 180 کیلومتر دیگر نیز اجرایی شد، گفت: کیلومتر 80 کیلومتر بزرگراه در دو سال گذشته در استان در دستور کار قرار گرفته و 14 کیلومتر دیگر نیز به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پروژه های راهسازی در تمامی روش های مواصلاتی استانی با بهره مندی از سطح ملی در حال اجراست، تصریح کرد: امروز پروژه های زیادی را در قالب راهسازی در سراسر استان اجرا می کنیم.

حیدری با تاکید بر اینکه با قیمت های روز تکمیل بزرگراه استان اردبیل 300 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، ادامه داد: مسیر اردبیل – سرچم اصلی ترین مسیر ارتباطی مرکز استان و مرکز محسوب می شود و این قطعه از پروژه را تکمیل می کند. یکی از اولویت های اصلی اداره کل راه و توسعه شهرستان است که هم اکنون این قسمت از جاده در حال پیگیری جدی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت تونل دوم گردنه حیران به طول 730 متر در دست اجرا است و پیش بینی می شود تا پایان امسال به اتمام برسد، گفت: باند دوم رازی – امیرکندی و گرمی – بیله سوار به طول 65 کیلومتر و باند مسیر دوم پارس آباد – سربند – مشگین شهر به طول 60 کیلومتر از دیگر پروژه های بزرگراهی استان است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا