مطالب میجیک

طرح‌ آگاه‌سازی دختران و زنان اردبیلی در حال اجرا است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، پرویز پروین بعدازظهر یکشنبه در نشست آسیب های اجتماعی در سطح استان اظهار داشت: طرح آگاه سازی دختران و بانوان با محوریت خودمراقبتیمشارکت اجتماعی زنان و حمایت از مادر و فرزند با هدف غلبه بر آسیب های اجتماعی در استان اجرا می شود.

با اشاره به مشارکت 72 نفر از تسهیلگران به همراه کارشناسان و نیروهای بهزیستی در مناطق مختلف استان افزود: تعامل، همکاری و هم افزایی دستگاه اجرایی در پیشگیری و رصد آسیب های اجتماعی ضروری و ضروری است. بهزیستی استان نیز برنامه های خودمراقبتی را تدوین و ترویج می کند و بین دانش آموزان، دانشجویان و سایر گروه ها با مشارکت و همکاری دستگاه اجرایی آمادگی لازم را دارد.

سرپرست معاونت پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: در طرح آگاه سازی دختران و بانوان با محوریت خودمراقبتی که از آگوست شروع شد، مانند برقراری ارتباط با دیگران، مهارت های زندگی، حل تعارض و توانمندسازی تصمیمات خواهش كردن در ارتباط با جامعه هدف تدریس می شود.

پروین ادامه داد: طرح مشارکت اجتماعی دختران و بانوان که از تیرماه آغاز شده و تابستان هر سال اجرا می شود، نوجوانان و بانوان بالای 18 سال مشکلات محل زندگی را شناسایی و اولویت بندی می کنند و سپس به عنوان مثال کمبود پارک. ، از همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط استفاده می شود.

وی همچنین به شروع طرح حمایت از مادر و کودک از شهریور ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: این طرح تا پایان سال ادامه خواهد داشت و به زنانی که در این طرح شرکت می کنند سطح دلبستگی آموزش داده می شود که برای آنها مفید باشد. بچه هایشان. به طوری که به جای محبت افراطی مادران، باید اصول تربیت صحیح را در نظر گرفت و کودکان از سنین پایین احساس استقلال و عمل را در مقاطع مختلف تجربه کنند.

سرپرست معاونت پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهزیستی استان اردبیل نیز بیان کرد: معضل آسیب های اجتماعی و نحوه رفع آن یکی از معضلات مهمی است که رفع آن نیازمند همکاری همه متولیان امر در حوزه اجتماعی است. رشته.

دکمه بازگشت به بالا