مطالب میجیک

اجلاسیه ۲۱ زن شهیده در اردبیل برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل ظهر در این دیدار در تالار استانداری اردبیل گفت: استان اردبیل با تقدیم 21 شهید زن و 20 جانباز زن به وجود شریف شهدا و ایثارگران افتخار می کند. . .

اسطوره جهان می گوید: زنان ما سرشار از شجاعت هستند، علاوه بر خط دفاعی دشمن، معمولاً در جبهه به سربازان کمک می کنند و با عزت و شرافت تمام سعی در حمایت و پشتیبانی از فرزندانی دارند در این مرز و بوم فعال هستند.

وی بیان کرد: در راستای برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3400 شهید استان اردبیل و همزمان با روز شهید، اجلاسیه بانوان ایثارگر استان را برگزار می کنیم و امیدواریم این بانوان شهید و فداکار باشند. الگویی برای نسل فعلی و آینده خواهد بود. استقرار برای بزرگ مرد اسلام می تواند راه درست و شایسته را طی کند.

مدیرکل بانوان و خانواده استان اردبیل افزود: امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به دلیل هجمه های سنگین دشمن نیاز به الگوهای تربیتی شایسته دارد تا بانوان عفیف، حجاب و متدین الگویی برای نوجوانان و جوانان باشند. برای غلبه بر زمانی که گذراندن آن دشوار است

جهانی در بخشی دیگر از این سخنان خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ مشترک تلاش می کند سرمایه های معنوی و ارزشی ما را تصاحب کند، اما آنچه بسیار مهم است نقش مادر در نظام خانواده و همچنین الگوی تربیتی ارائه شده است. . در واحد آموزشی که راحتی می تواند زمینه ساز برتری های شایسته نسل آینده به ویژه دختران و بانوان باشد.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری اردبیل افزود: بی توجهی به کوچکترین ها و بی توجهی به نظام خانواده بیشترین آسیب را به همراه خواهد داشت و از این رو باید بیشتر مراقب باشیم تا راه و نام شهدا فراموش نشود و ادامه یابد. از این مسیر محترمانه می توانیم به اهداف شایسته خود برسیم.

به گزارش خبرنگار آنلاین، در این دیدار که با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مادران، همسران و فرزندان شهدا و ایثارگران برگزار شد، اجرای سرود و نمایش سلام فرمانده 2 با خاطره گویی برگزار شد. و کتابی از یک نویسنده زن با موضوع دفاع مقدس افتتاح شد. .

بازدید از نمایشگاه “زنان و دفاع مقدس”، تجلیل از خانواده های شهدا و جانبازان زن استان و اجرای مداحی از دیگر برنامه های این برنامه معنوی و ارزشمند است.

دکمه بازگشت به بالا