مردم به آگهی‌های باربری غیرواقعی سکوهای اینترنتی اعتماد نکنند

اینترنتی | سکوهای اینترنتی

اختلال در اینترنت/ قطع مجدد فیبرنوری در گرجستان

به گفته دبیر انجمن حمل و نقل کالای شهری تهران، متأسفانه برخی از بسترهای اینترنتی، هویت آگهی دهندگان کالا را از لحاظ داشتن شناسنامه و پروانه صنفی احراز هویت نمی کنند که این امر باعث می شود افراد فاقد صلاحیت و فاقد مجوز از اتحادیه برای استفاده از پلت فرم اینترنتی ثبت تبلیغات و سوء استفاده از اعتماد مردم.

به گزارش میجیک، نصیر کرمی – دبیر انجمن حمل و نقل بار شهرستان تهران – درباره تبلیغ کالاهای غیرواقعی در بستر اینترنتی گفت; متأسفانه برخی از بسترهای اینترنتی، هویت تبلیغ کنندگان کالا را از نظر داشتن شناسه صنفی و مجوز احراز هویت نمی کنند.

وی افزود: این امر باعث می شود افراد فاقد صلاحیت و فاقد مجوز از اتحادیه صنف نسبت به ثبت آگهی در بسترهای اینترنتی اقدام کنند و از اعتماد مردم سوء استفاده کنند.

کرمی بیان کرد: در برخی موارد خارجی ها با خرید هویت اجاره ای اقدام به انتشار آگهی های جعلی می کنند و با ورود به منازل افراد مشکلاتی از جمله زورگیری، زورگیری و سایر مشکلات اخلاقی را به وجود می آورند.

بر اساس اعلام انجمن حمل و نقل بار شهرستان تهران گفت: مردم می توانند از طریق تماس با اتحادیه و یا با شماره تلفن 118 نسبت به استعلام شرکت های حمل و نقل معتبر مورد تایید اتحادیه اقدام کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا