واکنش صانعی به اظهارات صوفی‌زاده: بازیکنان عامل اصلی قهرمانی بودند

مشاور فنی تیم فوتسال بانوان که به عنوان قهرمان تیم ملی در آسیا بازی می کند ، به سخنان نایب رئیس فدراسیون فوتبال بانوان واکنش نشان داد.

به گزارش میجیک ، لیلا صوفیا زاده ، نایب رئیس فدراسیون فوتبال بانوان ، در اظهارات اخیر مبنی بر پرداخت نکردن به مسابقات قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان آسیا پس از دو سال ، به پیکان بازیکنان و کارکنان اشاره کرد و گفت: “او قبل از اجرای برنامه هدف در برابر این واقعیت اعتراض کرد. فدراسیون ، او انتظار ندارد در آسیا پنجم و ششم باشد. ” وی گفت: “هرکدام از این بازیکنان بعد از قهرمانی در آسیا به ارزش اجتماعی بالایی دست یافتند و از طریق حمایت از محیط زیست پول زیادی به دست آورد.”

علی صانعی ، مربی فوتسال که در مسابقات قهرمانی زنان 2015 و 2018 به عنوان مشاور فنی در تیم ملی شرکت کرده بود ، در پاسخ به ادعای صوفی زاده به میجیک گفت: “تیم ملی 2015 نیز قهرمان شد و شایسته سال 2018 بود.” تکرار. در سالهای 2015 و 2018 که به وزیر ورزش و جوانان اهدا شد ، من جوایزی به من ندادند و او گفت که من نمودارهای وزارت ورزش را شامل نمی شود. با این حال ، آنها احتمالاً برای سال 2018 جایزه دلار به شما می دهند که پرداخت نشده است. دیشب بازیکنان پاداش خود را گرفتند و مابقی نیز پرداخت شدند ، من آن شب برای رسیدن به بازیکنان جایزه ای نگرفتم اما آنها پرداخت نکردند.

وی درباره عدم پرداخت 22 میلیون دلار تیم ملی گفت: “میلیون ها دلار برای فوتبال مردان به دلیل عواقب ناخواسته پرداخت می شود.” ما به آقای کیروش برای عدم پیروزی در مسابقات قهرمانی آسیا پرداخت کردیم و به آقای ویلموتز مبلغ زیادی برای ترک ایران دادیم ، در حالی که جایزه فوتسال بانوان مبلغی نیست که به فوتبالیست ها داده می شود. در خرج کردن پول فوتبال هیچ مشکلی نیست با این حال قرارداد پرداخت می شود اما او به خانم ها نیز قول می دهد که مجبور به عمل هستند. اگر او قول نمی داد مشکلی پیش نمی آید ، اما اکنون بسیاری از افراد که فکر می کنند پول به آن پرداخت شده اند و بازیکنان هنوز هم در شرایط خوبی هستند ، وقتی او پول دریافت نکردند. امیدوارم فدراسیون این بازیکنان را پس انداز کند.

سرمربی فوتسال به نقش بازیکنان در مسابقات قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا اشاره کرد و گفت: عوامل مختلفی از جمله مدیریت ، کادر فنی و بازیکنی که تیم را تشکیل می دهد وجود دارد ، اما فکر می کنم در این دو بار در تیم ملی شرکت کنم ، مهمترین عامل ایثار است. خودت و این به بازیکنان تیم آسیب نمی رساند. این تیم در دو فصل با دو کادر فنی مختلف برنده شد ، اما این بازیکن در طول دوره سازگار بود و سخت کار کرد. اگر موفق نشوند و انگیزه خود را بدست آورند ، در رقابت بعدی با مشکل روبرو خواهند شد زیرا رقابت انگیزشی مهمترین عامل برای قهرمان است. این بازیکنان برای عموم مردم بازی می کنند و هدیه تأثیر زیادی ندارد اما همانطور که قول داده شده است باید اقدام کنند. جوایز زنانه همان پولی نیست که برای فوتبال استفاده می شود.

وی درباره وضعیت اردوی تیم ملی قبل از مسابقات قهرمانی آسیا توضیح داد: “در سال 2018 در دومین برد ، اردوی خوبی را برگزار کردیم و با تیم های ایتالیا ، روسیه ، اوکراین و چین هشت بازی شگفت انگیز انجام دادیم و می توانیم نتایج را ببینیم.” و با توجه به اقتدار شکسپیر در ژاپن ، اکنون باید اردوها و بازی های خوبی را در نظر بگیریم تا این رقابت آماده شود. با این حال ، حریفان ما در مسابقات قهرمانی آسیا محدود نیستند ، بنابراین سفر به کشورهای دیگر برای انجام بازی های ست زیادی آسان است ، اما زنان ایرانی چنین شرایطی را ندارند. روسیه تنها کشوری است که هر ساله برای بازی با آن به ایران می آید. با توجه به وضعیت ارز کشور ، فکر نمی کنم بتوانیم بازی های پیش فصل را در خارج از کشور انجام دهیم ، بنابراین این محدودیت باعث می شود روند آماده سازی با سایر اعضای تیم متفاوت باشد ، اما استعداد بازیکنان ایرانی قطعاً کاستی ها را جبران می کند. امیدوارم که مقامات توجه زیادی به آنچه در آینده می توانند انجام دهند ، داشته باشند. مسابقات قهرمانی آسیا یک سال پیش است و این زمان بسیار خوبی برای برنامه ریزی و آماده سازی است.

صانعی با بیان اینکه احتمال همکاری مجدد با تیم فوتسال بانوان وجود دارد ، گفت: “کار من با تیم بانوان بعد از قهرمانی در سال 2018 به پایان رسیده است و من از شما سپاسگزارم.” باشد که همه کسانی که با تیم همکاری می کنند نتیجه خوبی کسب کنند. من پیشنهاد همکاری با یک زن را قبول نکردم ، زیرا با وجود درمان قبلی نیازی به ادامه کار نداشتم. من به مرور زمان در مورد آن رفتار صحبت خواهم کرد. من در حال حاضر منتظر تصحیح کار هستم. هنوز وعده ها و چیزهای زیادی وجود دارد که محقق نشده است.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا