عاطفه رضایی: با شنیدن پروتکل بهداشتی مسابقات خنده‌ام گرفت

عاطفه رضایی: با شنیدن پروتکل بهداشتی مسابقات خنده‌ام گرفت

مربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان درباره پروتکل حفاظت از نژاد گفت: “بعد از خواندن پروتکل رقابت ، من خندیدم زیرا بهتر بود او مسابقه را لغو کند.”

به گزارش میجیک ، فدراسیون فوتبال اعلام کرده است که بازی های پلی آف مرحله پلی آف بانوان از اواسط ماه ژوئیه آغاز می شود و تیم ملی حفاری اهواز ، مس رفسنجان ، شورای فوتبال خراسان رضوی و سایپا تهران که به این مرحله رسیده اند ، از آن زمان می توانند تمرین کنند. اواسط ژوئن

عاطفه رضایی سرمربی تیم مس رفسنجان در مورد این رقابت به میجیک گفت: “ابتدا قبول دارم که بخاطر کار باشگاه و تیم در این فصل سخت کار کنم و اسپانسرها بپردازند ، مسابقه را رقم بزنم ، بنابراین لیگ می تواند نتیجه باشد ، اما ما مشمول تصمیم فدراسیون هستیم.”

وی درباره آماده سازی تیم برای بازی های پلی آف گفت: “این کار سختی است زیرا بازیکنان از نظر جسمی متناسب و با انگیزه نیستند ، اما ما هنوز باید بررسی کنیم که آنها چقدر خوب تمرین می کنند.” امیدوارم در این مدت به سطح موردنیاز تنظیم برسیم.

رضایی با شنیدن این واقعیت که به دلیل زمان آماده سازی کوتاه ، احتمال مصدومیت در طول مسابقه افزایش یافته است ، گفت: ما فرصتی برای شروع لیگ داریم. ما همیشه از تیم خود می خواهیم که یک ماه قبل از مسابقه تمرین کند. همچنین فاصله بین مسابقات خوب است ، بنابراین فکر نمی کنم مشکلی ایجاد شود.

وی گفت: “انگیزه بازیکنان قبل از گسترش کرونا بسیار زیاد است و ما اطمینان داریم که توانایی رسیدن به آخر را داریم اما اکنون آمادگی جسمانی کم است و کرونا می ترسد.” از طرف دیگر ، براساس پروتکل ارسالی ، وضعیت بسیار دشوار است. با این حال ، ما سعی می کنیم به هدف خود برسیم ، اما در فوتسال ، نتایج غیرقابل پیش بینی است.

رضایی اجرای پروتکل ورزش را “بسیار دشوار” خواند و گفت: “فکر نمی کنم کسی بتواند کل پروتکل را اجرا کند ، حتی با خواندن دستورالعمل ها ، من خندیدم زیرا اگر مسابقه را لغو می کردند بهتر بود.”

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا