پیام تسلیت مسئولان قزوینی در پی شهادت خادم‌الرضا

پیام تسلیت | قزوین

میجیک/قزوین مسئولان مختلف استان قزوین در پیامی شهادت خادم الرضا، رئیس جمهور آیت الله رئیسی و هیئت همراه را تسلیت گفتند.

به گزارش میجیک، آیت الله عابدینی نماینده فقها در استان و محمدمهدی علایی استاندار قزوین. وی در پیام خود شهادت رئیس جمهور و دوستان وی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم

از مؤمنان کسانی هستند که به وعده خدا ایمان آورده اند و منتظران و تغییر دهندگان هستند (23/سوم)

در میان مؤمنان افرادی هستند که به عهد خود با خدا وفا می کنند، برخی شهید می شوند و برخی می میرند. [همین] انتظار و [هرگز عقیده خود را] تغییر نده

شهادت خادم الرضا (علیه السلام)، کارمند مردمی و رئیس جمهور مردمی و انقلابی آیت الله دکتر. سید ابراهیم رئیسی و وزیر انقلابی امور خارجه دکتر. حسین امیرعبداللهیان امام جمعه محبوب حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم و همکارانش در سانحه سقوط بالگرد که موجب اندوه و اندوه ملت ایران، مسلمانان و آزادگان شد را به محضر مقام معظم رهبری تسلیت عرض می نماییم. انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای. مدظله العالی) و همه ایرانیان، مسلمانان جهان و جبهه مقاومت. به گفته ولی عمار مسلم، مردم عزیز نباید در کار کشور وقفه ایجاد شود و مسئولان با جدیت به کار خود مشغول هستند.

به گزارش میجیک، مهدی صباغی شهردار قزوین وی در پیام خود شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور مردمی و انقلابی و همچنین شهید وزیر امور خارجه و همکاران وی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

نام خدا

ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم

شهادت رئیس جمهور خادم الرضا، وزیر امور خارجه، استاندار و معاون ولی قانونی آذربایجان شرقی و یاران وی موجب غم و اندوه و درد دل ملت ایران شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم الرضا (علیه السلام) و خادم ملت ایران در تمام مدت خدمت خود مجدانه و خستگی ناپذیر به بزرگان ایران خدمت کردند و به مصداق آیه شریفه فامنهوم من. قاضی نهابهو و منهوم من یانتازرو، امیدوارم به یاران شهید بپیوندند.

رئیس جمهور عزیز جمهوری اسلامی ایران که در دهه اخیر یکی از وفادارترین و فداکارترین مسئولین کشور بود و در حرم امام هشتم خدمت می کرد، در سالروز ولادت شک و تردید به ملکوت کبیر می پیوندد. این ضایعه دردناک ضایعه ای بزرگ و جبران ناپذیر است و دردی است که به راحتی التیام نمی یابد.

شهادت عالم برجسته حضرت آیت الله رئیسی رحمه الله را تسلیت عرض می نماییم.

ضمناً احساس شهادت امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و همچنین حجت الاسلام آل هاشم نماینده محترم فقهی و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی را که در کنار هم هستند می رسانم. با رئیس جمهور فقید در حین انجام ماموریت به خدا بپیوندم و این واقعه را به خانواده آن عزیز و کشور عزیز ایران تسلیت عرض می کنم.

به گزارش میجیک، دکتر محمد بیگی رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین وی در پیام خود شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور مردمی و انقلابی و همچنین شهید وزیر امور خارجه و همکاران وی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

در سالروز ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا بر مردم، شاهد ظهور خادم الرضا، آقای سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی، دلسوز، جهادگر و مردمی بودیم. او با خدمت به مردم از دست رفته و مظلوم جهان پرچمداری دلاور در همه عرصه هاست، همواره شاهد صبر، صبر و تقوای بی بدیل این سعید هستیم و همواره به کمالات معنوی این شهید بزرگوار غبطه می خوریم.

همچنین شهادت برادر عزیزم دکتر. امیرعبداللهیان، وزیر شهید مقاومت و دیپلماسی در غم و اندوه فراوان. او که همواره از تلاش برای مبارزه قدس پرهیز نمی کند و رهبر توسعه بین المللی منطبق با نابودی رژیم صهیونیستی در جهان و دوستانی از فلسطین، سوریه، یمن، لبنان، عراق و کشورهای دیگر است. به دنبال سربلندی جهان اسلام باشید.

همچنین شهید آیت الله آل هاشم امام متقیان و محبوب تبریز و امام سوم آذربایجان و فرماندار شهرستان خودوم جناب آقای دکتر ملک رحمتی و سردار سید مهدی موسوی و دوستانش نیز. قلب همه ما را به درد می آورد

اینجانب به عنوان خدمتگزار خطه مینودری و کشور ایران این مصیبت بزرگ را به حضور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) رهبر عزیز و دلسوز انقلاب، خانواده محترم و شهید رئیس جمهور می رساند. آیت الله علم هادی، خانواده محترم این حادثه، ملت شریف و صبر و عشق شهدا را به ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان تسلیت می گویم و علو درجات سیدالشهداء و شهدا را مسئلت دارم. دوستانش در محضر امام هدی.

به مردم شریف و مومن اعلام می کنیم که خدمت صادقانه و تلاش بی دریغ این خادمان شهید پر رونق تر از گذشته خواهد بود و عهد و پیمان ما با خداوند متعال و مردم عزیز قوی تر خواهد بود.

به گزارش میجیک، سالار آبانوش منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک وی پس از شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه بیانیه ای صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

«و مرگ کسانی را که در راه خدا می‌میرند مپندار، بلکه در پیشگاه پروردگارشان زندگی می‌کنند، راضی می‌شوند».

شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور عزیز دکتر. امیر عبداللهیان، وزیر انقلابی امور خارجه، آیت الله آل هاشم امام راحل تبریز و استاندار و سایر دوستان، سالروز ولادت با سعادت حضرت مسعود را به محضر مقام معظم رهبری و مردم تسلیت عرض می نمایم.

رئیس جمهور که برای مردم زحمت کشید، خادم الرضا که خدمت به مردم را بلد نبود در راه خدمت به مردم شهید شد.

سانحه مرگبار هلیکوپتر حامل رئیس جمهور عزیزمان و خادمش حضرت آیت الله رئیسی و دوستان ایشان جناب آقای دکتر را تسلیت عرض می نمایم. حسین امیر عبدالهیان، وزیر جهاد امور خارجه، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، امام جمعه تبریز، دکتر ملک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و دیگر دوستان در حضور امام عصر (عج) رهبر کبیر انقلاب اسلامی و ملت ایران این مصیبت را تسلیت گفتند. تسلی امام خامنه ای اعلام میدارم راه خدمت به مردم ادامه خواهد داشت و به یاری خداوند متعال و دوستان مردم شریف کوچکترین خللی در کشور ایجاد نخواهد شد.

به گزارش میجیک، جواد حق لطفی مدیرکل بینا مرغ و حمل و نقل جاده ای استان قزوین وی با صدور پیامی شهادت رئیس جمهور آیت الله رئیسی و همکاران وی در سانحه هوایی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

نام خدا

«و کسانی که در راه خدا کشته می شوند مرده اند ولی پروردگارشان آنها را برانگیخته است».

دل شکسته سقوط بالگرد و شهادت کفر خادم الرضا، رئیس جمهور محترم، وزیر امور خارجه، معاون فقیه استانداری آذربایجان شرقی و استاندار و یاران ایشان منشأ آن است. حسرت و احساس بزرگ

حضرت آیت الله رئیسی در سالهای قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره دغدغه خدمت به مردم و دستگیری مستضعفین را داشتند و در نهایت جان گرانبهای خود را در راه هدف مقدس نظام و انقلاب فدا کردند. سیستم. انقلاب

اینجانب شهدای بی بدیل نظام جمهوری اسلامی ایران و یاران باوفایش را به میدان مقدس حضرت بقیه الله روحیله الفداء، مقام معظم رهبری، مرجع عالیقدر تقلید، علما و بزرگواران، شخصیت های بزرگوار تقدیم می نمایم. انقلاب و نظام، مردم – ایرانیان قدرشناس، به ویژه مردم خراسان و آذربایجان شرقی، همه دوستان، عاشقان و ارادتمندان به ویژه خانواده های عزیزشان را صمیمانه تسلیت عرض می نماییم و از درگاه حضرت حق علو درجات را تسلیت عرض می نماییم. مرد و سایر دوستان، درجات عالی و مقرب به امام اطهر (ع)، امام راحل و یارانش و شهدای انقلاب اسلامی و برای همه بازماندگان انقلاب اسلامی صبر و شکیبایی دارم. سوالات در مورد دستمزد

به گزارش میجیک، داراب بروندی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین وی پس از شهادت رئیس جمهور آیت الله رئیسی و هیئت همراه بیانیه ای صادر کرد.

به نام خدا

من مؤمنی هستم که به خدا وعده داده ام و در میان آنها کسانی هستند که منتظر تغییر هستند / کسانی که در راهند عبادت خلق خدا یک قدم است، جز رضای خدا پاداش و اجر ندارد. بالاترین قدرت آخرین شهید…

من در کنار مردم ایران هستم تا شهید خادم الرضا، رئیس جمهور عزیز «آیت الله دکتر. سید ابراهیم رئیسی» و یارانش که در راه عظمت و پیشرفت کشور و خدمت به بزرگواران به شهادت رسیدند. ایران اسلامی با حضور حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، وزیر محترم نیرو، جمعی از همکاران صنعت آب و برق کشور، خانواده محترمشان. بزرگان محترم و ملت ایران تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال طلب یاری می نمایند تا انشاءالله همواره در مسیری که می خواهد قدم بردارد.

خبر تموم شد…

دکمه بازگشت به بالا