مطالب عمومی

اتاق قزوین به دور از مسائل سیاسی عملکرد موثری داشته است

به گزارش خبرگزاری میجیک از قزوین؛ مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی قزوین و رئیس ائتلاف اتحاد فورور درباره ششمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی قزوین گفت: برای هر نامزدی احترام قائل هستم و معتقدم فعالان عرصه صنعت، تجارت. کشاورزی و معدن جامعه خود را می شناسند و در انتخابات هوشمند خواهند بود. وی اقدام کرد تا در نهایت رقابت سالمی شکل بگیرد و در محیطی سالم و پاک بهترین ها برای استان قزوین رقم بخورد. .

رهبر ائتلاف اتحاد فورور تصریح کرد: اتاق بازرگانی با توجه به موقعیتی که دارد می تواند به این سازمان خدمات ارائه کند، بنابراین نقش اتاق و فعالان بخش خصوصی بسیار تاثیرگذار است و خوشبختانه اتاق بازرگانی استان قزوین نیز نقش داشته است. می تواند بدون توجه به مسائل سیاسی و جناحی گام های بلندی در عرصه اقتصادی بردارد.

خیر در پایان تصریح کرد: در چهار سال گذشته راهبرد ما این بود که اتاق مرکز نفوذ اقتصادی استان باشد که خوشبختانه این اتفاق افتاد و در حال حاضر ساختمان اتاق بازرگانی را به اتمام رساندیم. اگر آرای لازم را به دست آوریم؛ می توان امیدوار بود با رویکرد استفاده از هوش مصنوعی و توسعه منابع و صنایع سازگار با محیط زیست و جلوگیری از مشکلات زیست محیطی، اتاق های نسل چهارم و پنجم را در سال های آینده در دستور کار قرار دهیم.

46

دکمه بازگشت به بالا