مطالب میجیک

سرمربی تیم بسکتبال زنان قزوین: فشردگی لیگ به دختران بسکتبال آسیب می‌زند

افسانه حسن نایبی گفت: انجام دو بازی در کمتر از 24 ساعت و بدون وقت برای بازگشت به ورزشکاران آسیب می رساند.

به گزارش میجیک ، هفته نخست لیگ برتر بسکتبال بانوان در دور دوم مسابقات روزهای 13 و 14 نوامبر برگزار شد و 6 تیم در این گروه دو بازی کردند. شورا و شهرداری قزوین نیز که از لیگ دسته اول به لیگ های بزرگ صعود کرده اند ، در دو مسابقه مقابل تیم چند کافه در ایستگاه های مشهد و کنکو پیروز شدند.

افسانه حسن نایبی ، سرمربی شورا و شهرداری قزوین ، در مورد عملکرد تیمش در این رقابت ها به میجیک گفت: در اولین مسابقه ، ما با کافه مولتی مشهد بازی کردیم که از لیگ دسته اول به لیگ های بزرگ با ما صعود کرده است. با این وجود تیم بسیار خوبی است و از برخی بازیکنان تهرانی در رده های جدید استفاده کرده است ، اما بازیکنان ما عملکرد خوب و هماهنگی داشتند و ما متفاوت پیروز شدیم. در مسابقه دوم ، ما با نرم افزار Konko بازی کردیم و در تمام بازی ها حدود 20 امتیاز پیشرفت کردیم ، اما اختلاف کم شد و در نهایت 4 امتیاز پیروز شدیم. یکی از دلایل ضعف امتیازات این است که تیم بهبود نمی یابد زیرا در کمتر از 24 ساعت دو بازی سنگین وزن داریم. بازیکنان باید بهبود یابند ، اما با توجه به وضعیت کشور در مورد شیوع تاج ، آنها این رویکرد لیگ را در نظر گرفته اند که فکر می کنم در طولانی مدت به ورزشکاران آسیب برساند.

وی نتایج عملکرد این تیم را در جریان مسابقه به اشتراک گذاشت و گفت: برخی از بازیکنان خود را پیدا کرده و بازی کرده اند اما برخی هنوز اعتماد به نفس و اعتمادی ندارند که می توانند با گذشت زمان و در طول لیگ بفروشند. و تیم وضعیت بهتری دارد.

سرمربی و شهرداری قزوین در مورد رقابت تیمش در لیگ گفت: کارخانه نفت آبادان هر ساله به یکی از چهار تیم برتر تبدیل می شود و بسیاری از بازیکنان تیم ملی جذاب هستند ، اما من فکر می کنم آنها یک بازی نزدیک با این تیم خواهند داشت و اگر بازیکنان کار خود را انجام می دهند خوب انجام دهید ، صفوف غیرقابل دستیابی است. ما دو مسابقه دیگر مقابل زنان سپهرداد و گرگان داریم که به ما نزدیک هستند. به طور کلی ، تیم گروه دوم نزدیک است و بازیکنان جوان دارد ، بنابراین وضعیت همان است و پیروزی یا شکست بستگی دارد تلاش بازیکنان در روز مسابقه.

حسن نایبی با تأکید بر اینکه پروتکل های بهداشتی در طول مسابقه رعایت شده است ، گفت: بعد از هر مسابقه یک ساعت زمان برای تمیز کردن سالن ها وجود دارد. امیدوارم این وضعیت تا پایان ادامه داشته باشد ، اما هرچه جلو می رویم ، انجام دو بازی سنگین در کمتر از 24 ساعت به بازیکنان آسیب می رساند و نمی توانند مهارت و عملکرد خود را به خوبی نشان دهند ، بنابراین بر کیفیت مسابقه تأثیر می گذارد. با این حال ، امیدوارم کرونا زودتر ناپدید شود و ما به حالت عادی برگردیم ، زیرا با وجود همه رقابت ها ، سلامت ورزشکاران در اولویت است.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا