مطالب میجیک

فضل سوم برنامه چراغ؛ ارزش درونی کدام زنان بیشتر است؟ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، قسمت هفدهم و هجدهم از فصل سوم برنامه چراغ روزهای یکشنبه 14 شهریور و سه شنبه 16 شهریور از آنتن شبکه 5 سیما پخش می شود. طبق روال فصل سوم برنامه ، این هفته در هفته است به چالش کشیدن شبکه مسائل عفاف و حجاب به طور جدی مورد بررسی قرار می گیرد و این هفته برنامه چراغ چالش جدیدی را بررسی می کند که احترام به ارزش های درونی است که زنان بیشتر اهمیت دارند؟
چالش این هفته با حضور مهمانان محترم “صدیقه امیری” ، استاد دانشگاه ، مشاور ، روانشناس ، با بیش از ده سال سابقه مشاوره در خانواده ها و زنان و همچنین روانشناس شخصیت و سایر مهمانان این هفته ، محقق “فاطمه منتظری “، پژوهشگر و مترجم چندین مقاله و کتاب علمی اسلامی از آلمانی به فارسی ، مشاور خانواده و مبلغ ، دکترای فناوری آموزشی و مدرک کارشناسی BBA در مدیریت اجرایی که رفتار خالص و رفتار خالص را بررسی می کند. و نقش آنها در احترام به زنان

برنامه سوم یک برنامه سبک است.  کدام زنها ارزشهای درونی بالاتری دارند؟

“امیری” به خواسته های طبیعی و طبیعی در طبیعت انسان اشاره می کند و می گوید: “در انسان دو خواسته بسیار مهم وجود دارد که بیشتر در بین زنان رایج است.” این تمایل به دیده شدن ، محبوب بودن یا نادیده گرفته شدن است باشه البته حکمتی وجود دارد که خداوند به ذات این خواسته به انسان داده است. اما مشکل دقیقاً به این دلیل بوجود می آید که ما می خواهیم این خواسته را بیان کنیم. وقتی زنان می خواهند این میل ظاهر شود ، اغلب دو گزینه برای انتخاب وجود دارد. افشای بدن یا نادیده گرفتن خواسته های درونی ، که معادل ادب و عفاف است ، برای بیان ویژگی ها و توانایی های آن. اما راه مدیریت این خواسته ها نیازمند مهارت های کسب شده ، آموخته و آموخته شده است ، یعنی: خودکنترلی ؛ همین مشکل در غرب نیز مورد توجه بوده است. شما در این زمان میوه و نتایج خود را دارید ی اولین مورد ، آگاهی از خود و پیامدهای خانواده و جامعه است ، یعنی ایجاد اعتماد به نفس و به دست آوردن آرامش خاطر به دلیل خودکنترلی و در نتیجه ظهور سایر استعدادهای انسانی. اولین سطح شناخت برای یک فرد در سطح شناخت روشن شکل می گیرد ، اما اگر در این سطح ، شرایط متعددی رعایت شود ، به سطح دوم شناخت می رویم. یعنی این سطح اولیه بر ظاهر و ویژگی های محرک تأثیر نمی گذارد اش بنابراین ما در این سطح می مانیم. ما به سطح عمیق تر و پیشرفته تری می رویم ، اما وقتی زنان آن سطح را بالا ببرند ، انواع شناختی و ادراک اعضای خانواده و اعضای جامعه می توانند در همان سطح باقی بمانند و پیشرفت نخواهند کرد ، بنابراین نوع انتخاب و نوع پوشش می تواند به ما کمک کند. نشان دادن توانایی. در سطح بالاتری این مسئول هر دو جنس است. هم آقای و هم خانم ..

برنامه نور سوم ؛  کدام زنها ارزشهای درونی بالاتری دارند؟

“منتظری” همچنین تحقیقات زیادی را که در زمینه خانواده و زنان انجام شده ذکر می کند و می گوید یکی از نتایج مطالعات و مطالعات در این زمینه ام، درباره شخصیت زنان بر اساس تحقیقات علمی و پزشکی اخیر است که نشان می دهد زنان واقعاً می خواهند پیدا شوند و می خواهند کسی آنها را پیدا کند. کشف با مرد درونی سروکار دارد ، نه ظاهر انسان ، بنابراین طبیعتاً حقایق ، استعدادها ، مهارت هایی در زنان وجود دارد که مورد پسند است و باز هم این مطالعه نشان می دهد که زنان از نظر ظاهر ، البته استعدادها و توانایی هایشان سنجیده می شوند. او را به خاک سپردند و قربانی کردند. زنان دارای دو استعداد به نام کلاهبرداری و آدم ربایی هستند که جنبه ذاتی دارند. استعداد نیز از طرف خدا برای کسب سود است ، اما مدیریت مزیت مهمترین چیز است. اگر زنی سعی می کند با ظاهر و اندام باشکوه خود این توجه را به خود جلب کند ، قطعاً استعداد است انتخاب کنید قبرستان ثابت بود و هیچ مکانی پیدا نمی شد زیرا در این صورت اصل کار این بود که به دنبال مقصدی آسان بروید ویژگی آنها دیر یا زود کارآمدتر هستند. اگر زنی برای دیگران هدف استرس باشد ، شخص دیگری این کار را نخواهد کرد ترسناک زن را پیدا کنید. وقتی جذابیت جنسی یک زن بیشتر می شود ، باعث ایجاد مزاحمت در مخاطب می شود ، که فقط به ظاهر او توجه می کند ، و ما قبلاً گفتیم که استعدادهای درونی او قربانی می شوند ، نه دیده می شوند. این همان چیزی است که قرآن می گوید. وقتی برخی از زنان اطاعت نمی کنند ، همجنس گرایی را سرکوب می کنند ، زیرا باعث می شود شخصیت آنها قربانی شود. وقتی زنی حجاب می کند ، بدون استثمار دیده می شود. او کار می کند ، استعدادهای او رشد می کند ، او رشد می کند ، می تواند شاخه رو به رشد خود را بیابد ، بدون اینکه کسی بتواند به او آسیب برساند. حتی می توان گفت که در اینجا حرص شخصی وجود دارد. آن وقت دیگر حجاب دستور و تعهد نیست. یک زن وقتی انتخاب می کند دوست دارد ، فکر می کند که می تواند فعال باشد و هرکسی که می خواهد به حریم شخصی خود نزدیک شود باید در مورد نحوه برخورد با آن به دقت فکر کند.

پرلو اینجا کلیک کنید به عنوان برنامه نورپردازی ، توسط مصطفی تهیه شد هیودی و تصحیح محمد حسن زمان وزیری و نویسندگی نعیمه اسلاملو این اثر گروه اجتماعی شبکه 5 سیما است و فصل سوم در 52 قسمت تهیه شده و هر یکشنبه و سه شنبه حوالی ساعت 21 پخش می شود.

دکمه بازگشت به بالا