مطالب میجیک

کمال گرایی در شیوه تربیت کودک، ریشه هراس از فرزند آوری است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مایک ، مری اردبیل گفت: برنامه “بدون توقف” در مورد احساس ترس از زن و شوهر ، به ویژه مادر در مورد داشتن فرزند است: “کمال بسیار متأثر از یک روش آموزش است و باعث کاهش خلاقیت و عمل مادرانی می شود که توانایی و استعداد خود را دارند. ” در صورت مطالعه ، دیدن نسخه ای از شخص دیگر و ایجاد راه های جدید برای استعداد پذیری ، خود مادر مادر فعال بود ، حتی فرزندان کتاب را هم شاکی نمی کرد ، همچنین می تواند 100 کتاب بخواند اما قدرت دارد یک لحظه خودش را بزرگ کند ، زیرا تنها راه این است که پاداش پسر.

وی گفت: “ما در كلیشه های یكنواخت كمال گرایی افراطی گم شدیم و مادر را فراموش می كنیم. یكی از علل اصلی هراس در جامعه قبل از اینكه بچه دار شوید ، می ترسیم كه نتواند به درستی رشد كند ، در مورد بعدی خواهیم آموخت.” ما گفتیم که آینده دوره استعمار پیش رو نیست ، آینده منعکس شده دیگری آینده من نیست ، من باید خودم وقت بگذارم ، بنابراین تجربه زیادی در آموزش مادران ما وجود دارد.

در پاسخ به سeriesالاتی مبنی بر اینکه “ترس از مادر در همه آموزش ها و آموزش هاست ، فرزندان آنها مشکلات اجتماعی را می بینند در حالی که یک مدرسه و جامعه دیگر”: “کمال دلیلی است که شما اصلاً بچه دار نمی شوید. ترس از کودک در واقع به عنوان یک بخش جدی از ترس کودکان به دلیل کمال ، یکی از مشکلات انزوا و عقیم سازی است ، ما باید به تدریج کودکان را به تلویزیون ، دوستان ، روابط ، مشکلات و محیط اجتماعی معرفی کنیم ، ما قرار است بازیگرانی برای آموزش فعالان اجتماعی باشیم ، متأسفانه ما تقلید می کنیم فرزندانشان در کمال گرایی بسیار شدید هستند ، و این باعث می شود که فرزندان او فعال و پردازش داده های بیرونی نباشند. این کودک باید این دیدگاه را داشته باشد که انتقادی است ، اگرچه کارتون را تماشا می کند. قدرت فرآیند و عقلانیت را در مقیاس خود دارد.

اعضای آینده پژوهی و گروه نظری آکادمی ملی علوم پزشکی هشدار می دهند که در دوره کرونا ، کودکان ارتباط زیادی با فضای مجازی ندارند و ناگهان تحت تأثیر روابط قرار می گیرند و خانواده ها مجبور به قبول این مسئله می شوند. از یک سو ، این حادثه نشان می دهد که بسیار مهم است که بتوان فرزندان را فعال تر و فعال تر و از کمال گرایی تربیت کرد ، این است که کودکان می توانند از محیط آموزشی منزوی خارج شوند ، اما این باعث جذب همزمان بسیاری از مدیران می شود. افراد مختلفی گفتند که من حتی از این به عنوان مبنای تحقیقات آن استفاده می کنم. آنها اعتراف کردند که در هشت ماه گذشته ، از نظر ذهنی بزرگترین افسردگی اضطراب و وسواس و بی انگیزگی برای مطالعه در کودکان یک پسر است ، و این مشکل بسیاری از کودکان یک فرزند است. ما بچه دار هستیم و بیشتر آنها مشکلی برای این فرزند یک خانواده پرجمعیت ندارند.

اردبیلی ادامه می دهد: “زیرا در این دوره ، فرزندان خانواده های بزرگ تغییر نمی کنند ، بلکه فقط کودکانی که تعامل اجتماعی خود را از دست داده اند ، اما نگرانی ما در مورد خانواده های بزرگ این است که مراقبت از آنها زیاد نباشد ، اما دوباره با گذشت زمان ، نتایج آموزش بهتر است زیرا مستقل تر و مستقل تر است ، زیرا هیچ مادری به طور منظم به او کمک نمی کند. پاسخ شلوغ تر است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استان فارس همچنین درمورد درک ایده های سالخوردگان در مورد رفتار این افراد اظهار نظر می کند: “از آنجا که تعداد کودکان در جامعه و خانواده کاهش یافته است ، ما کودکان استاندارد را از دست خواهیم داد ، اتفاقی که ممکن است در کودکان عادی رخ دهد. از حرکت و بازی و رفتار و گرفتن همه ذره بین و بزرگسالان با 20 کودک دیگر مقایسه نمی شوند اما با خوب مقایسه می شوند ، حتی قبل از اینکه جرم بسیار باتجربه تر باشند ، بسیاری از اقدامات فرزندان آنها اشتباه نیست اما واقعیت ، این یک سو mis تفاهم است متأسفانه در حال حاضر والدینی وجود دارند که دارای دو فرزند هستند و از این نظر که کسانی در مجاورت هستند ناراحت هستند ، به طوری که کسانی که در مجاورت هستند و همچنین اقوام برادران ، تمرکز بر عمل کودک توجه جدی است عمل کردن

وی نتیجه گیری کرد: “در واقع قبلاً ، با مسکن و مسکونی که حیاط بزرگتری است ، ممکن است فرزندان بیشتری داشته باشیم و راحت تر و مناسب تر برای بازی و تفریح ​​باشیم ، اما اکنون چه کاری می توان انجام داد؟ چه چیزی می تواند یک محیط طبیعی برای زندگی کودک در حومه شهرها یا شهرهایی که کوچکتر هستند فراهم کند؟ از طرف دیگر توجه داشته باشید که در خانه کوچک ، اگر تعداد کودکان دو یا سه نفر باشد ، آنها با هم بازی می کنند و بازی می کنند ، اما کودکی که متوقف می شود ، با وجود اینکه اتاق پر از اسباب بازی است ، از بازی با او خسته شده است. خیر ، و با اطمینان از اینکه بازی با والدین هرگز به کودک اجازه نمی دهد با یک دوست بازی کند.

دکمه بازگشت به بالا