مطالب میجیک

پیشرفت ۶۵ درصدی فاز دوم بوستان مادر و کودک – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، فاطمه تنه از پیشرفت ۶۵ درصدی فاز دوم عملیات عمرانی بستان شقایق که برای رفاه حال مادران و کودکان محله نارمک و محلات همجوار در نظر گرفته شده است، خبر داد و گفت: گام اول. اجرای این طرح شامل محوطه سازی و اجرای عملیات دیوارها، نرده ها، کف و جداول ساختمان در نیمه اول آبان ماه به پایان رسید و با اتمام عملیات مرمت و بازسازی ساختمان مادر و فرزند در دوم فاز عملیات ساخت و ساز، انتظار می رود این پارک تا پایان آذرماه به اتمام برسد. 1401 باز شد

شهردار منطقه 8 با اشاره به اینکه دومین مهدکودک مادر و کودک در منطقه 8 به مساحت تقریبی دو هزار متر مربع شرایط را برای رفاه حال زنان و کودکان محله نارمک سلاطان فراهم می کند، ادامه داد: در اجرای فاز اول که از مرداد 1401 آغاز شد، عملیات منظر پارک به پایان رسید و در فاز دوم مرمت و بازسازی بنا در دستور کار قرار گرفت.

وی از ایجاد فضای امن پیاده روی معلولان در این پارک خبر داد و اظهار داشت: ساختمان مادر و کودک پارک شقایق در دو طبقه به مساحت 140 متر مربع و با احداث شهربازی ویژه احداث می شود. برای کودکان نیز این امکان برای مادران و کودکان به منظور بهره مندی از فضای شهری در مناطق تفریحی مناسب و در شرایط امن علاوه بر انجام امور مربوط به کودکان فراهم شده است.

دکمه بازگشت به بالا