مطالب میجیک

از شرط خاص ازدواج تا تحقق آرزوهای نقاشی شده کودکان روستایی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین؛ گروه های جامعه: وقتی اسم عمل جهادی را می شنویم ، ممکن است اعمال آن مرد را به یاد بیاوریم ، اما تلاوت این زمان متفاوت است. این بار موضوع مربوط به مادران جوانی است که مادر و همسری نیز هستند ، نه تنها فعالیت های جهادی را رها نمی کنند بلکه یکی از م theثرترین گروه های جهادی کشور را نیز گشودند.

زن 33 ساله ای که فعالیت های جهادی را از 13 سالگی آغاز کرد و اکنون همسر و دختر 13 ساله اش نیز در زمینه فعالیت های جهادی و کمک های وفادارانه فعال است.

نصیرزاده ، رئیس گروه جهادی معجزه در گفتگو با خبرنگار آنلاین ، گفت: “من از 13 سالگی به عنوان مربی پرورشی کار جهادی را شروع کردم و بعداً در دبیرستان برای کمک به بیماران کار کردم.” سرطان من به فعالیت خود ادامه می دهم. من در سال سوم دبیرستان ازدواج کردم و تنها شرط ازدواج ادامه فعالیت های خیرخواهانه و جهادی بود.

وی گفت اگر شوهرم نبود ، من نمی توانستم فعالیت های جهادی را به صورت گسترده انجام دهم. یکی از اصلی ترین فعالیت ها در زمینه زنان سرپرست خانوار و فروش محصولات خانگی است ، بنابراین در شب عید فطر ، حتی در کنار خانواده ، در طول مسیر محصولات زنانه را می فروشم و می فروشم.

کمک به رئیس خانواده یک زن از مهارت تا سود

وی افزود: یکی از اقدامات کمک به زنان سرپرست خانواده و ایجاد شغل است که در این راستا ایده ایجاد یک سایت کارآفرینی برای فعالیت های اقتصادی سرپرستان خانوار از آموزش مهارت تا تولید ، فروش محصول و سودآوری در ذهن من است و تقریبا من در سال 1990 وارد عرصه کارآفرینی شد.

نصیرزاده افزود: ایده دوچرخه سواری از کار به سمت کارآفرینی و تهیه چرخه محصول است و ما با هدف ایجاد مشاغل کوچک و خانه علاوه بر ایجاد کارآفرینی برای سرپرستان خانوارها ، ارائه خدمات پزشکی و فرهنگی ، سایت را راه اندازی کرده ایم. تلاش برای کمک به خانواده ها در کل کشور ، اقدامات انجام شده برای شناسایی استعداد پس از ثبت اطلاعات ، و با توجه به علایق و استعدادهای این افراد ، ما روی کار طبقاتی و ظرفیت خانه داری تمرکز می کنیم.

وی افزود: هنگامی که سود کسب کردیم ، محصولات را از طریق سایت ها و گروه های مرتبط به فروش خواهیم رساند. گروهی که از نظر تخصص متفاوت هستند ، آماده اعلام با ما هستند و دوره های آموزشی نیز برای مبتلایان برگزار می شود.

رئیس گروه معجزه اعتقاد جهادی ایمان که اگر کار و چرخه اقتصادی ، خدمات پزشکی ، هزینه های پزشکی و توانمند سازی افراد به خوبی در سایت انجام نشود: “یکی از تمرکزها شناسایی کودکان و نوجوانان با استعداد است و ما در حال تلاش برای اضافه کردن آن هستیم ، کارگاه های روانشناسی را انجام خواهیم داد ، ارتباط مادر و دختر ، پدر و فرزند ، و خانواده با خانواده شناسایی شده است. كمك آموزشی برای كودكان و نوجوانان شاغل و فرزندان خانواده های فقیری كه به عنوان دیگری عمل می كنند.

نصیرزاده گفت: این سایت به صورت آزمایشی در تهران راه اندازی می شود و سپس برای همه کشورها فعال می شود. گروهی متشکل از 200 رهبر جهادی از سراسر کشور نیز به سایت متصل شده اند و چرخه فروش محصولات و کسب سود برای اعضا در حال انجام است.

کودکان به آرزوهای خود می رسند

وی در مورد سایر اقدامات این گروه جهادی گفت: گروه معجزه جهادی جهادی با هدف کار با کودکان روستایی از سال 1990 فعالیت خود را آغاز کرده و یکی از اهداف آن دستیابی به نیازهای کودکان روستایی است و همچنین دارای تحقیقات روانشناسی است و هم اکنون در حال انجام است چندین روستا در کشور. بنابراین ، در یکی از روستاهای خراسان شمالی ، ما ابتدا از بچه های روستا خواستیم که برای ما آرزو کنند ، سپس تصاویر را از طریق یک فضای مجازی نشان دادند و نیکوکاران به آرزوهای خود رسیدند. the Children به تصویر کشیده شده در تصویر. ردن.

جهاد سرپرست معجزه ایمان گفت: “برخی از نامه ها ممکن است یک جنرال باشد ، و به عنوان مثال ، برخی از کودکان در روستای میامی ، زیرا آنها چکمه و مدرسه سخت ندارند ، یک تصویر قایق را روی آن نقاشی می کنند. بازی ها و عروسک های آماده شده. این کار در استان ایلام انجام می شود ، خراسان سلاتان ، کرمانشاه ، لاهیجان ، گلستان ، خراسان رضوی و لرستان تا به امروز و ما نیاز بسیاری از کودکان روستایی کشور را برآورده کرده ایم.

نصیرزاده گفت: اقدامات سایر گروه های جهادی که ما در حال برگزاری کارگاه های روانشناسی هستیم و برای ارائه خدمات پزشکی در روستاها و توجه به نیازهای اقوام مختلف با گروه های دیگر تعامل داریم. در صنایع غذایی ، ما همچنین ایده های غذایی ، صنایع دستی و بسته بندی مواد غذایی را ارائه می دهیم تا کارآفرینان بتوانند محصولات را تحویل دهند و ما بفروشیم. در مورد کرونا ، ما فروش خوبی در اینترنت داشته ایم.

وی اظهار داشت: برخی از صنایع دستی نیاز به آموزش دارد و ما شرایط لازم را برای انجام آموزش های مورد نیاز گروه فراهم کرده ایم.

جهادگران بیماران تنها آلوده به ایدز را درمان می کنند

رئیس گروه جهادی ایمان جادویی ، که نشان می دهد گروه اقدام برای کمک به بیماران ایدزی است ، اظهار داشت: هنگامی که اعلام شد روستاییان چنار محمودی در استان لردگان چهارمحال بختیاری ، مبتلا به ایدز هستند ، زیرا وضعیت مناطق خاص ، اما گروهی از جهاد آنها را نجات نخواهد داد افرادی که در این روستا مقصر و بی طرف نیستند. فقط یک گروه از جهادگران فرار می کنند و گروهی که او ما را به همکاری دعوت می کند و من به همراه پسرم و برخی از رهبران جهادی برای کمک به مردم این منطقه آمدیم.

نصیرزاده افزود: سرانجام ما می توانیم با داوطلب شدن فقط در طی چند روز به روستائیان انگیزه دهیم و افرادی که تمایلی به دریافت خدمات ندارند ، مشتاقانه شرکت می کنند ، بنابراین وی از گروه جهادی خواست که به روستا برگردند و به گروه روانشناسی کودکان بپیوندند. در دهکده باشید.

حضور جهادگران در حمام در بحران کرونا

وی افزود: گروه جهادی ما متشکل از 300 نفر از اعضای ویژه است اما حدود هزار نیروی فعال در کشور با ما تماس گرفته اند. ما همچنین در زمینه های مختلفی از جمله مهندسی عمران ، مشاوره تحصیلی و تهیه کتاب های کنکور برای دانشجویان فعال هستیم.

رئیس گروه ایمان معجزه جهادی همچنین درباره اقدامات این گروه در طول کرونا گفت: ما از 6 آوریل درخواست حضور جهادگران در بیمارستان را داریم و در مرحله اول 300 نفر از اعضای گروه جهادی ما در بیمارستان هستند. سپس وارد مرحله کمک حمام شدیم و حدود 50 زن در گروه با هم در این زمینه کار کردند. وی هنوز در این منطقه کار می کند ، کمک های معیشتی به خانوارها ، تولید اقلام بهداشتی و کمک به کادر پزشکی ارائه می دهد.

نصیرزاده درباره کمک به دوستانش در شب یلدا توضیح می دهد: در مراسم شب یلدا بسته های زندگی و لباس گرم را برای خانواده ها ، کودکان و نوجوانان تهیه خواهیم کرد. اما کمک از طرف اهدا کنندگان و سایر هم افزایی های گروه های جهادی می تواند به کمک بیشتر منجر شود.

دکمه بازگشت به بالا