مطالب میجیک

کتاب«مطالبات رهبری از بانوان» منتشر شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، کتاب “رهبری رهبری زنان” توسط دفتر خواهران انجمن نخبگان نخبگان اخیراً توسط نشر تارات چاپ و راهی بازار نشر شد.

به گفته ناشر ، این کتاب در دسترس همه زنان است و می تواند آنها را با مسئولیت های مختلف زنان مسلمان آشنا کند. این همچنین یک سند راهبردی و طرح جامع برای مقامات ، سازمان ها و گروه هایی است که می خواهند برای رشد و تعالی زنان تلاش کنند.

یکی از مهمترین موضوعات مقام معظم رهبری مسئله زنان است و ایشان تأکید زیادی بر توجه به مظلومیت تاریخی زنان دارند. برای مثال. وی همچنین به شدت معتقد است که در عصر حاضر ، تبیین جایگاه زنان در سیستم اجتماعی و محیط زندگی یکی از مهمترین وظایف است. و در “جنبش بیداری مسائل زنان ، ما واقعاً نیازی به تعویق نداریم.” از این رو ، رهبر معظم انقلاب در طول زندگی با شکوه خود ، اقدامات مختلف و اقدامات بزرگی را برای از بین بردن ستم بر زنان و رشد و تعالی آنها انجام داده است. با این حال ، وی معتقد است که دستیابی به هدف بازیابی شخصیت واقعی زن به تحرک و تلاش خود زن بستگی دارد و از این نظر خواسته هایی از او دارد.

بخشی از جامعه ادعای رهبری زنان در مورد همه مردم را دارد ، مانند انتظار از زنان در مورد سبک زندگی آنها ، و بخشهایی برای زنان نخبه و دانش ، مانند مبارزه برای پایان دادن به ستم بر زنان و این گروه انتظار دارد زنان پیشرفت کنند. برای جلوگیری از حمله دشمن به زنان: “آنچه که من فکر می کنم اکنون وظیفه گروهی از زنان وفادار ، انقلابی و قدرتمند است ، حرکت به جلو و رویارویی با دشمن ، به ویژه زنان است.” در کتاب “رهبری زنان” ، تلاش شده است مطالبات مقام معظم رهبری در این دو بخش جمع شود.

در فصل اول کتاب پیش رو به موضوع ازدواج زنان پرداخته شده و ضمن نشان دادن ماهیت ازدواج از دیدگاه اسلامی ، موضوعات مهمی مانند زمان مناسب برای ازدواج ، معیارهای انتخاب همسر و مهریه از بیانات مقام معظم رهبری گرفته شده است. . نکته دوم ، وظیفه زن از خانواده نهادی ، همسر و فرزندان ، و خانواده طلایی کلید مدیریت Sunskrit خوب از دید افرادی که به نظر می رسند.

فصل را سه بار بحث کنید تا درباره بچه دار شدن بحث کنید. از این نظر ، ضمن غلبه بر مسئولیت زنان در این زمینه ، کارهایی که باید برای بهبود زاد و ولد کشور انجام شود تأمین می شود تا زنان بتوانند ادعای آگاهی از کشور را داشته باشند. در فصل چهارم مقولات قداست و حجاب بحث شده است. فلسفه حجاب از زوایای مختلف مورد بررسی قرار گرفته و حدود تقدس و حجاب اسلامی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب نوشته شده است. در پایان این فصل ، در یک مطالعه بسیار خوب و جامع ، روش ها و ابزارهای شروع توضیحات از دیدگاه رهبر انقلاب توضیح داده شده است.

موضوع فصل پنجم حضور زنان در جامعه و کار آنها است و در فصل ششم انتظارات مقام معظم رهبری از زنان در زمینه های علمی و معنوی ذکر شده است. در فصل هفتم ، بحث در مورد راهها و روشهای مبارزه با ظلم و ستم علیه زنان و نقشه راهی در مورد چگونگی جبران زوال زنان از مردان ارائه شده است. در فصل هشتم نیز مطالبات مقام معظم رهبری زنان در ورزش مورد بحث قرار گرفته است.

این کتاب با حجم 352 صفحه منتشر شده است.

دکمه بازگشت به بالا