مطالب میجیک

کادر فنی تیم ملی هندبال زنان به‌زودی مشخص می‌شود

نایب رئیس فدراسیون هندبال زنان گفت که نامگذاری کادر فنی تیم ملی فوتبال زنان بعداً نهایی می شود.

به گزارش میجیک ، مسابقات قهرمانی هندبال زنان آسیایی قرار است از 15 سپتامبر تا 20 اکتبر در کره جنوبی برگزار شود. فدراسیون هندبال ایران به دلیل افزایش سهمیه جهانی در بین تیم های آسیایی تصمیم گرفت تیم ملی هندبال بانوان ایران را به این مسابقات بفرستد.

البته ، حتی اگر هنوز 3 ماه تا شروع مسابقات باقی مانده است ، اما کادر فنی تیم ملی هندبال زنان هنوز مشخص نیست. البته ، این تیم از زمان قهرمانی آسیا و ژاپن ، از سال 1997 ، تشکیل نشده است و هیچ اردو و تمرین را پشت سر نگذاشته است.

در هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی زنان آسیا ، در صورت حضور 12 تیم ، 6 تیم از آسیا سهمیه جهانی را کسب می کنند. تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و ژاپن در سال 1997 ششم شد و در صورت تکرار همان رده بندی ، می تواند قهرمان جهان 2023 شود.

نایب رئیس فدراسیون هندبال زنان گفت که وظایف کادر فنی و اردوی تیم در اسرع وقت مشخص می شود.

نایب رئیس فدراسیون هندبال زنان در مصاحبه با میجیک درباره وظایف کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان اظهار داشت: کادر فنی مشخص نشده است. ما گزینه های بالقوه بالقوه بالایی در سطح زنان داریم. گزینه های مختلفی روی میز است و ما آنها را بررسی می کنیم. تلاش برای انتصاب سریع کادر فنی است.

دهقانی گفت: همانطور که گفتم مواردی برای کادر فنی خانم پیشنهاد شده است که باید با بررسی گزینه های نهایی مشخص شود. امیدوارم انشاالله کادر فنی انجام شود و بعداً اعلام شود.

در ادامه وی درباره شروع اردو گفت: به محض مشخص شدن کادر فنی ، اردوهای تیم ملی بلافاصله عملیاتی می شوند.

وی در پاسخ به این سوال که برای تکمیل کادر فنی از چه مربیان مردی استفاده می شود؟ وی گفت: در تصمیم نهایی طی چند روز آینده باید پرونده در کمیته فنی بررسی شود. یک مورد در جدول وجود دارد و ما باید نتیجه نهایی را بگیریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا