مطالب میجیک

ضرورت توانمندسازی دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان در همدان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

عباس نجفی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: براساس قانون حمایت از كودكان و نوجوانان مصوب اردیبهشت ماه سال جاری برای ایجاد فرصت های همکاری با سایر نهادهای مسئول و نظارت بر انجام وظایف سازمان ها ، ارگان ها و ادارات موضوع ماده 6 قانون در مورد عملکرد هر دستگاه ارزیابی می شود.

وی ادامه داد: مداخله مستقیم قضایی برای جلوگیری از آسیب دیدگی کودکان و نوجوانان در معرض خطر و جلوگیری یا آسیب بیشتر به آنها از اهداف سازمان در این دفتر است.

معاون دادگستری ، امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان اظهار داشت: دفتر حمایت از زنان و کودکان در استان تحت نظارت رئیس کل دادگستری استان همدان فعالیت می کند و شرایط مناسبی را برای محافظت از زنان و کودکان در معرض خطر یا قربانیان ایجاد می کند. یا آنها را بعنوان یکی از گامهای موثر در این دفتر به نهادهای پشتیبانی معرفی کنید.

نجفی ضمن ابراز امیدواری برای ارائه خدمات ارائه شده توسط دفتر حمایت از زنان و کودکان در استان همدان ، اظهار داشت: استفاده از متخصصان وفادار ، باتجربه و توانمند در این دفتر می تواند نقش موثری در تحقق اهداف این دفتر داشته باشد.

معاون دادگستری ، امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان بر توانمندسازی دفتر حمایت از زنان و کودکان در استان همدان برای اجرای قانون حمایت از کودکان و نوجوانان و جلوگیری از خطر کودکان و نوجوانان در معرض خطر تأکید کرد.

وی گفت: استراتژی پیشگیری از وقوع جرم و آسیب در مورد قربانیان کودک یا جوان است که در وزارت دادگستری و پیشگیری از دادگستری کیفری استان همدان بررسی می شود. ، اگر رفتاری ، روحی یا روانی یا اختلالی دارید و همچنین والدینی که دستگیر می شوند ، اقدامات پشتیبانی توسط دفتر حقوق زنان و حمایت از کودکان و سایر دستگاه هایی که مسئول آن هستند ، انجام خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا