مطالب میجیک

پویش «حرف آورد» فرصتی برای ورود بانوان فرهیخته به حوزه فضای مجازی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام سعید مهدوی پیش از ظهر یکشنبه در نشست با بانوان فعال در فرهنگ و مذهب اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی در فصل جدیدی از این مأموریت به دنبال ایجاد زنجیره ای از روابط با استفاده از زنان فعال در زمینه های مختلف است. .

وی با بیان اینکه در همین راستا جنبش و جشنواره ای به نام “صحبت کردن” راه اندازی شده است ، دلیل حضور عمدی زنان ، به ویژه زنان دارای تحصیلات در بخش مجازی است ، گفت: از نظر جنگ نرم ، با توجه به نقش از دنیای مجازی ، ما می توانیم از ظرفیت زنان استفاده کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان ، با تأکید بر اینکه برای انجام این پویش ، ما نمی خواهیم نام سازمان را اعلام کنیم ، بلکه اهداف و اهداف مهم آن است ، افزود: در فضای مجازی کار بیاورید.

وی با بیان اینکه جشنواره محدودیت موضوعی ندارد و بانوان می توانند برنامه ها ، ایده ها ، نگرانی ها و نگرانی های خود را در هر زمینه و موضوعی بیان کنند ، اضافه کرد: کار باید به صورت کلیپ ، صوت ، پادکست باشد و حداکثر زمان آن سه دقیقه است.

حجت الاسلام مهدوی در مورد لزوم همکاری و هم افزایی همه نهادهای فرهنگی و اجتماعی زنان فعال در این زمینه ، افزود: جشنواره “حرف آورد” یک فرصت طلایی غیرمستقیم برای حرکت در میدان است وقتی دشمن جنگ نرم را آغاز می کند و از دنیای مجازی. شکل های حرکت مردمی بر اساس گذرگاه

وی تأکید کرد که زنان تا پایان 20 ژوئن فرصت شرکت در این جنبش و جشنواره را دارند و کارهای خود را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند.

دکمه بازگشت به بالا