مطالب میجیک

پنجمی خدمتی و هفتمی چهل‌امیرانی در تفنگ بادی 

در فینال تفنگ بادی بانوان در مسابقات جهانی تیراندازی توزیع سهمیه المپیک برزیل، نجمه خامتی در جایگاه پنجم و شارمینا چهال امیرانی در جایگاه هفتم قرار گرفتند.

به گزارش میجیک، پنجمین روز از مسابقات جهانی تیراندازی کسب سهمیه المپیک امروز برگزار شد. ایران در این مرحله دو نماینده دارد و در پایان این مرحله نجمه خامتی در رده پنجم و شرمینا چهال امیرانی که در این ماده سهمیه المپیک پاریس را کسب کرده در جایگاه هفتم قرار دارد.

در دور مقدماتی که دیروز برگزار شد، نجما خمیتی با رکورد 633 در جایگاه دوم و شارمینا چاهل امیرانی با رکورد 630.4 در جایگاه دوم قرار گرفتند.

البته ایران در این ماده توسط شارمینا چهلمیرانی و فاطمه امینی دو سهمیه کسب کرد و دیگر در این ماده سهمیه المپیک نخواهد بود.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و مرحله نهایی توزیع سهمیه المپیک پاریس از 24 تا 31 فروردین ماه با حضور 466 ورزشکار از 76 کشور در شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار می شود. در مسابقه در هر رشته دو سهمیه تقسیم می شود.

ایران در این مسابقات 15 نماینده دارد و نمایندگان ایران در تپانچه بادی مردان و زنان از راهیابی به فینال بازماندند. نه مردان و نه زنان در تفنگ بادی مدال نگرفتند. علاوه بر این، تیم های تفنگ بادی و تپانچه مخلوط به فینال راه پیدا نکردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا