مطالب میجیک

صادقیان به مقام قهرمانی تفنگ بادی جوانان دست یافت/ حضور ۴ تیرانداز ایرانی در فینال تفنگ

در جریان مسابقات بین المللی تیراندازی آزاد مصر ، آرمینا صادقیان ، تیرانداز المپیکی ایران در رشته تفنگ جوانان به مقام قهرمانی دست یافت و 4 تفنگ ایرانی دیگر نیز در بخش های مردان و زنان به فینال رسیدند.

به گزارش میجیک ، مسابقات بین المللی تیراندازی مصر امروز با یک تفنگ بادی بانوان با شرکت 51 ورزشکار دنبال شد که سرانجام آرمینا صادقیان تنها نماینده کشورمان در این رده توانست با شکست حریف قدرتمندی عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در این بخش ، کمانداران هند و اوکراین مقام های دوم و سوم را بدست می آورند.

با اعلام فدراسیون تیراندازی با تفنگ بادی مردان ، مهیار صداقت و پوریا نوروزیان ، دو نماینده واجد شرایط ایالتی ما ، در مرحله افتتاحیه با مقام چهارم و ششم به فینال رسیدند و نماینده دیگر ، امیر محمد نکونام در جایگاه دوم قرار گرفت. . در این مقاله 67 تیرانداز وجود دارد.
مرحله ابتدایی زنان تفنگ بادی و پس از آن تیرانداز 40 قرار گرفت. سرانجام ، سرویس مطبوعاتی نجمه امتیاز نهایی بالاترین امتیاز از زمان اول است و فاطمه کرم زاده به عنوان شماره شش اجازه حضور در فینال ها را دارد.

این رقابت فردا از تاریخ 11 دسامبر از سوی مردان و زنان تپانچه بادی آغاز می شود و در روز جمعه ، 12 دسامبر ، مردان و زنان اسلحه بادی و تپانچه بادی دور نهایی برگزار می شود.
طبق توافق نمایندگان کشورها در جلسه فنی مسابقات ، مقرر شد که از هر کشور دو تیرانداز مجاز به شرکت در فینال باشند.
رالی بین المللی تیراندازی مصر برای رشته تفنگ و تپانچه زن و مرد از 10 تا 12 دسامبر با حضور 220 ورزشکار از 17 کشور به صورت آنلاین برگزار شد.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا