مطالب عمومی

پشت پرده تصمیم آمریکا برای خارج کردن سامانه پاتریوت از عربستان/واشنگتن درصدد خروج از خلیج‌فارس است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا. اخبار و گزارش نوشت: برخی از نیروهای آمریکایی با توجه به تفاوت در عربستان و نفت آمریکا از این کشور به عقب نشینی گرفته شد. بهانه دولت دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن., رئیس جمهور آمریکا برای خارج کردن نیروهای خود از عربستان سعودی و برای پایان دادن به حمایت نظامی از ریاض حمایت شدید که واشنگتن در سال های اخیر این کشور می داند.

ادامه مطلب:

مغلوب ساختن پیشی جستن نیروهای آمریکایی و سیستم پاتریوت از عربستان خارج

مجله فوربس ، چاپ ایالات متحده آمریکا در یک گزارش منتشر شده به مردم در نظامی آمریکا در خارج از سیستم ضدموشکی پاتریوت از عربستان و همچنین کاهش سایر امکانات و ساده حضور نظامی در عربستان سعودی تحت بررسی قرار داده است.

Patriot

Patriot

بر اساس این گزارش بعد از چهار سیستم پاتریوت چندین پرسنل نظامی آمریکا که بعد از حمله ضد هسته ای در ماه سپتامبر سال 2019 به, مکانیکی, نفت, جزئیات بیشتر ایستاده بود وجود دارد در این کشور است. در حال حاضر دو اسکادران جنگنده آمریکایی در منطقه به ترک این کشور هستند که به کاهش حضور نیروی دریایی ایالات متحده در خلیج فارس را نیز بررسی می شود.

انتشار آمریکایی مدعی شد: حضور نظامی آمریکا عامل بازدارندهای در برابر حملات ایران و مقامات پنتاگون گفت که تغییرات موجود به این دلیل است که “ایران دیگر تهدیدی فوری است که منافع استراتژیک آمریکا نیست”. با وجود این چندی پیش مایک پمپئو وزیر امور خارجه گفت: “رقابت با ایران در صبح نیست”.

فوربس نوشت: به نظر می رسد آنچه که تغییر کرده است تمایل یا نیاز آمریکا برای حمایت از نفت در خارج از کشور دارایی. با توجه به نفت ૦ ارزش است که برای صنعت نفت ایالات متحده بسیار پایین ایالات متحده آمریکا برای برافروختن تنش در نظامی دیگر نفت مناطق جهان نیاز به یک استراتژیک نیست.

در حال حاضر سود منافع راهبردی آمریکا است که جان است به منظور کاهش خطر و یا قدرت نظامی به افزایش نفت ૦ ارزش استفاده کنید.

علاوه بر این دولت تهمت با پایان حمایت نظامی از عربستان به عنوان یک پیام به ایران استفاده کنید که به آنها نشان می دهد تا ما را از اقدام اخیر از عربستان سعودی در تلاش برای کاهش جهانی قیمت نفت راضی نیست.

تماس تلفنی پادشاه عربستان سعودی و رئيسجمهور ما

مغلوب ساختن پیشی جستن در جمعه استرس با سلمان بن عبدالعزیز., پادشاه عربستان در مورد قوی همکاری نظامی ایالات متحده و عربستان سعودی در منطقه و بازار نفت در بورس خواهد بود. مغلوب ساختن پیشی جستن و سلمان در مورد ادامه همکاری دو کشور در گروه کشورهای “۷” و “۲۰” نیز رایزنی شده بود.

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن - سلمان بن عبدالعزیز

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سلمان بن عبدالعزیز

رئیس جمهور آمریکا قبل از شیوع ویروس کورونا در عربستان سعودی گفته شد این بود که تولید نفت را کاهش دهد. بحران کرونا می تواند موجب کاهش قیمت نفت شده است برای شرکت های آمریکایی برای باز کردن ورشکستگی غنایم.

“که در آن بیش از حد دیر” معاون سخنگوی کاخ سفید پس از یک مکالمه تلفنی تهمت و سلمان اعلام کرد که سر از امریکا و عربستان سعودی در مورد اهمیت ثبات در بازارهای جهانی انرژی قرارداد برای دریافت. این مقام کاخ سفید گفت: دو طرف همچنین در مورد همکاری در دفاع و روابط دو جانبه و منطقه ای ارز شرایط.

از سوی دیگر خبری بلومبرگ بهنقل ما از رسمی عمومی عربستان سعودی می خواهد به تغییر سیستم های تصمیم Patriot با نسخه ساخته شده است در.

این تصمیم پس از آن تصویب شده است که آمریکا دو سیستم پاتریوت از عربستان ، در آمریکا این سیستم را زیر حملات موشکی به تأسیسات نفتی آرامکو در سال گذشته عربستان مستقر شد.

پایان پیام/4106/4033/

دکمه بازگشت به بالا