مطالب میجیک

پاورلیفتینگ بانوان به دنبال مجوز قانونی برای آغاز فعالیت

معاون رئیس دادگستری زنان گفت: آنها از سه سال اجازه کار در جنبش زنان را خواسته اند.

به گزارش میجیک ، جنبش نظم و انضباط زنان در ایران تعداد زیادی طرفدار دارد و اگرچه زنانی که در این زمینه کار می کنند می توانند با کمک های لازم به صورت قانونی در این زمینه فعالیت کنند ، اما اینگونه نیستند. اما مجوزهای قانونی برای زنان شاغل در این زمینه هنوز صادر نشده است.

در نامه ای به محمدیان ، مدیر فعلی دو و میدانی بانوان وزارت ورزش و جوانان ، در ژوئیه 1996 ، مسئولان صنعت تناسب اندام خواستار آن شدند. مجوز وضعیت قانونی زنان در زمینه برق وجود داشت ، اما هیچ جوابی دریافت نکرد.

رهبران فدراسیون ژیمناستیک در فوریه 1998 در نامه ای به فرهادی زاد ، معاون کمیسر فعلی زنان در وزارت ورزش و جوانان ، خواستار تصویب قانونی شدند. به عنوان جنبش زنان آغاز شد.

در این میان ، ورزشکاران وزارت ورزش از کارکنان فدراسیون بدن سازی می خواهند که لباس های مناسب برای زنان Powerlifningigar ایجاد کرده و برای تصمیم گیری در اختیار وزارت ورزش قرار دهند. این لباس توسط طراحان مد و تحت نظارت انجمن بدنسازی ساخته شده است ، اما این بار فرهادی زاد ، مدیر ورزش بانوان وزارت ورزش ، پاسخی نداد. ایجاد فرصت برای بازرسی و بازرسی از طراحی لباس ، به طوری که وضعیت این منطقه ممکن است نامشخص باشد.

زهره مرزوقی ، معاون ایمنی زنان در عمل با میجیکوی گفت: “پاورلیفتینگ از طرفداران عظیم بانوان ایرانی برخوردار است و ما پتانسیل بالایی برای موفقیت داریم.” برای وزنه برداری مشابه است و شامل اسکوات ، پرس سینه و دست نیز می باشد. در فشار دادن به سینه ، تقریباً شبیه وزن جانبازان و افراد دارای معلولیت است و در انجام آن دقیقاً مانند وزن نظم و انضباط یک فرد سالم است.

وی افزود: “ما در سال 1996 درخواست مجوز دادیم اما در این زمان پاسخی از سوی مسئولان وزارت ورزش دریافت نکردیم.” بعد از 2 سال ، این بار در بهمن سال گذشته و بعد از مصاحبه با خانم بودیم. فرهادی زاد ، پس از تحقیقات دقیق ، لباس های مناسب را که ما نیز توانسته ایم مطابق با فرهنگ ایرانی و اسلامی خود ایجاد کنیم ، معرفی کرده ایم. اما 4 ماه گذشته ما در حال پاسخ دادن هستیم و خانم را دنبال می کنیم. فرهادی زاد ، موسوی و مطب آنها و ما منتظریم که آنها فرصتی برای نمایش نقوش لباسهایشان بگذارند!

سرانجام مرزوقی درباره چگونگی مغایرت زنان در زمینه انرژی با ارزشهای ایرانی و اسلامی صحبت کرد و گفت: همه ما از این موضوع آگاهی داریم و ایجاد می کنیم لباس مناسب ، اما با وجود نزدیک به 3 سال سن ، هنوز پاسخی وجود دارد. ” ما دریافت نمی کنیم. امیدوارم با ارائه مجوزهای مناسب ، کارهای زنان و ارسالی در این زمینه موجب تحقق قانون شود. تا زمانی که وزارت ورزش مجاز نباشد ، اجازه کار در این زمینه را نخواهیم داشت.

پیام را پایان دهید

دکمه بازگشت به بالا