مطالب میجیک

پاتوق تخصصی کتاب «زن و خانواده» افتتاح شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، مجتبی حلاج زاده ، مدیر بازرگانی نشر هاجر (ناشر ویژه زنان و خانواده های آنها) اظهار داشت: یکی از مهمترین سؤالی که در طول تاریخ بشر پرسیده شده است مربوط به ماهیت انسان ، سبک زندگی مناسب انسان در این دنیا است. ” ، چی. یکی از جنبه های مهم سبک زندگی در اسلام و سایر مذاهب ، بررسی نقش زنان به عنوان همسران ، مادران و پایه و اساس خانواده است که همه جوانب سبک زندگی اسلامی در نظر گرفته می شود.

این فعالان حوزه نشر ادامه داد: با راه اندازی این بخش ویژه در انتشارات هاجر ، ما در صدد هستیم تا در زمینه چاپ ، گردآوری و گردآوری کتاب به طور اختصاصی برای زنان و خانواده ها ، منابع علمی ارائه دهیم که امیدوارم این رویداد مهم توسط مدیران سمینارهای خواهران برگزار شود. ” تلاش سایر دوستانش در انتشارات هاجر باید فوری باشد.

حلاج زاده با اشاره به بخش ویژه “زنان و خانواده” انتشارات هاجر اکنون حاوی بیش از 1100 عنوان کتاب از 70 ناشر در کشور با موضوع “زنان و خانواده” است ، افزود: مخاطبان می توانند با کار کردن در موضوعاتی از جمله ، در این بخش فعالیت کنند. “جایگاه زنان در جامعه” ، “فمینیسم” ، “ازدواج قبل از ازدواج” ، “پرورش فرزندان” ، “سبک زندگی” ، “روانشناسی” ، “ازدواج” ، “زنان و خانواده ها در اسلام” ، “حجاب و عفاف” ، “تغذیه ، سلامتی و رفاه” ، “آسیب شناسی مشکل زنان” ، “زندگی زنان” ، “آموزش و اخلاق” ، “فقه ، حقوق و احکام” و “زنان و خانواده” شناخته شده و تخفیف ویژه ای به آنها داده می شود.

سرانجام ، مدیر بازرگانی انتشارات هاجر با اشاره به اهمیت موضوعات خانوادگی و تحکیم ، گفت: با توجه به هفته حجاب و عفاف ، تخفیف ویژه ای را برای همه خوانندگان انتشارات هاجر در نظر می گیریم که می توانند برای تهیه آثار خود به فروشگاه مراجعه کنند. مارکازی در شهر مقدس قم ، خیابان معلم ، مجتمع ناشر ، طبقه اول ، واحد 114 یا با ذکر پایگاه اطلاعات مرکز انتشارات هاجر به آدرس www.hajarpub.ir واقع شده است تا کالای مورد نظر را با تخفیف ویژه خریداری کنید.

دکمه بازگشت به بالا