وقتی که لاکچری‌ها پا به زندگی معمولی‌ها می‌گذارند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین ؛ گروه جامعه_ فاطمه میرزا جعفری: سیزده سال پیش ، تلفن های همراه جای خود را در بین عموم باز کردند و از همان ابتدا ، با ظهور نرم افزارهای گوناگون ، تبدیل به یک جعبه جادویی کوچک شدند که برای کشف اسرار داخل باید به آن تکیه می کردیم ؛ از ابتدای ظهور تلفن های هوشمند تلفن همراه ، شبکه های اجتماعی به محلی برای ارتباط بین دوستان و آشنایان تبدیل شده است ، اما به تدریج ، با وجود شبکه های اجتماعی ، مخاطبان ، بدون دانستن همه چیز ، ناگهان در دریایی تمیز و خانه مرتب غرق شدند ، زوج ها همیشه عاشق هستند و مسافرت ، لوازم جانبی لوکس ، کودکان ، تمیز کردن هرگز خانه را خراب نکنید ، سفره بگذارید و حتی زغال چوب را برای یک جمعیت مهمانی ترتیب دهید ، و لحظه ای که مخاطبان تا دیروز در اینستاگرام عکس از شخصیت یا لحظات و خاطراتی را که نمی توان با متن فراموش کرد با دوستان شما نمایش داده می شود -دوستان فالوورهای بی هدفی می شوند که نه تنها چیزی از صفحه دریافت نمی کنند ، بلکه پشیمانی و افسردگی را نیز به مشکل اضافه می کنند.

وقتی تجمل گرایی وارد زندگی عادی می شود

Influencer ، Blogger ، Home Suite ، Vice ، Mom و Mr. Flan؛ این نامه ای است که در سالهای اخیر و خارج از فضای اینستاگرام مانند قارچ رشد کرده است. کاربرانی که هر روز از بیدار شدن تا نیمه شب عکس های رنگی زیبا در موقعیت های مختلف منتشر می کنند
هدف نویسندگان دفتر خاطرات که افسردگی را تزریق می کنند!
Influencer ، Blogger ، Home Suite ، Vice ، Mom و Mr. Flan؛ این نامه ای است که در سالهای اخیر و خارج از فضای اینستاگرام مانند قارچ رشد کرده است. کاربرانی که عکس های رنگی از خانه ، زندگی ، اعضای خوب خانواده ، خرید ، آشپزی و غیره منتشر می کنند. هر روز شروع می شود بیدار شدن تا نیمه شب. او معمولاً یک وبلاگ نویس اینستاگرامی است که جزئیات فعالیت جدید خود را به طور مختصر برای مخاطبان توضیح می دهد. آنها معمولاً با حرفه ای شروع می شوند که در مورد زوج ها و خاطرات عاشقانه به آشنایان گفته می شود. و مخاطبان را از یک فروشگاه به فروشگاه دیگر و از یک شرکت به شرکت دیگر جذب می کند. این فعالان روزمره بی سر و صدا کار می کنند ، اما آنقدر محبوب هستند که می توانید یک میلیون صفحه را در بین آنها پیدا کنید. صفحاتی که آرام به نظر می رسند اما شبیه افراد مشهور هستند دارای افکار زیادی هستند و باعث افسردگی زیادی می شوند.

کار وبلاگ نویسان و بینندگان به جایی رسیده است که آنها حتی مکمل های خوراکی را برای تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو یا داشتن پوستی تازه تجویز می کنند. عدم اطلاع دقیق ، بستگی به نیازهای هر فردی دارد که آزمایش های مختلف را انجام می دهد و به موجب پزشک باید مجدداً تجویز کرده و از مکمل های غذایی استفاده کند.
موفق باشید با صفحات رنگ آمیزی رنگارنگ خود
با گسترش شبکه های اجتماعی ، به ویژه اینستاگرام ، فعالیتهای این پلتفرم فراتر از سرگرمی و تلاش کاربران برای به اشتراک گذاشتن تصاویری از زندگی که کاملتر و شادتر است هر روز با شخص دیگری. صفحات رنگ آمیزی نیز از مدت ها پیش افراد مشهور اجتماعی بوده اند. او به خوبی می داند که چگونه ، چگونه و با تصاویر و محتوا بیشتر از خود می خواهد. وقتی نظر خود را در یکی از این صفحات باز می کنید ، به نفوذ و محبوبیت افراد رسیده است ، پیام هایی مانند “حال شما چطور است؟” ، “امیدوارم همسرم مثل شما باشد” ، “وای ، خانه ای تمیز ،” را مشاهده خواهید کرد. همسر و دوستان من خوب هستند “اما کاربران نمی دانند پشت عکس ها و فیلم ها چه می گذرد و همه اینها در قاب مربع قرمز و بنفش در اینستاگرام خلاصه نمی شود ؛ کار وبلاگ نویسان و بینندگان به نقطه ای رسیده است جایی که آنها حتی مکمل های خوراکی را برای تقویت موها و جلوگیری از ریزش یا پوستی تازه و تازه تجویز می کنند ، با کلمه “مرد ، زیرا شما بلافاصله در مورد بسیاری از پوست و مو سوال کردید! “من بیش از همه خوشحالم که به همه ویدئوها پاسخ می دهم ، از مکمل هایی استفاده می کنم که در ایران بسیار نادر است و پیدا کردن اصل آن دشوار است.” این اصلی است و فقط این پیچ وارد کننده خاصی از این مکمل است. عدم اطلاع دقیق ، بستگی به نیازهای هر فردی دارد که پزشکان مختلف را آزمایش می کند و طبق سیاست ، مکمل های غذایی باید تهیه و استفاده شود.

در وسط یک مجله مدرن از آنها خواسته شد تا در مورد زندگی خصوصی صحبت کنند و روحیه خود را افزایش دهند و روش ایثارگرانه ، و مخاطبان چیزی نمی دانند که جزئیات نحوه ظاهر شدن مادران در سطح و مادر خانواده را ارائه دهد؟
امیدوارم مثل شما باشم
با این حال ، این روزها ، در اینستاگرام و صفحات رنگ آمیزی ، سه نوع مختلف محتوا پیدا می کنیم. “اینجا مکانی برای زندگی مشترک است.” او بیشتر بر این واقعیت تمرکز کرده است که “من قوانین شکرگزاری را می دانم و از این طریق می توانم خود و زندگی خود را بهبود بخشیده و پول زیادی به دست آورم.” آیا نمی دانید که همه می گویند ، چگونه یک مادر می تواند تحصیلات ، اشتغال ، مادری و خانه خود را در سطح باورنکردنی به دست آورد؟ چگونه می توان خانه را مرتب نگه داشت و حتی وقت داشت هفته ای کتاب بخواند ، با آنها وقت بگذارد و نسخه را با همسرش هماهنگ نگه دارد؟ چرا من و همسرم با وجود تمام تلاش خود نمی توانیم به این زندگی برسیم؟ چرا ما چنین زندگی را نمی شناسیم؟ بدون اینکه بدانید اینفلوئنسرها و وبلاگ نویسان روزها برای عکس گرفتن و نمایش نمایشگاه های جعلی به کاربران رسانه های اجتماعی کار کرده اند ، پشت عکس ها یک زندگی معمولی و گاهی ارزانتر از حد معمول وجود دارد.

وقتی تجمل گرایی وارد زندگی عادی می شود

اشتیاق برای خدمات رایگان هر روز تعداد وبلاگ نویسان را افزایش می دهد. فردی که خود را کشت و برای دستیابی به سود یکی از خدمات آن ، از جمله پوست و مو ، دندانپزشکی ، تولد ، خرید لوازم آرایشی لوکس ، مارک های لباس و حتی مسافران با تورهای خارجی ، خود را کشت.
اشتیاق برای خدمات رایگان
متأسفانه ، عطش خدمات رایگان برای وبلاگ نویسان روز به روز افزایش می یابد. شخصی که خود را کشت و برای دستیابی به سود یکی از خدمات آن ، از جمله پوست و مو ، دندانپزشکی ، تولد ، خرید لوازم آرایشی لوکس ، مارک های لباس و حتی مسافران خارجی با تور ، اقدام کرد. به نظر می رسد بینندگان باید از جزئیات زندگی یک وبلاگ نویس مطلع شوند ، زیرا این بستگی به کسب درآمد برای او دارد. با این حال ، این سال را ایجاد می کند که چگونه یک پزشک با جایگزینی خدماتی که سالها مطالعه و کار کرده است ، با تبلیغ 15 ثانیه ای در اینستاگرام موافقت می کند و میلیون ها را در جیب خود چاپ می کند.
اما ضربه تاثیرگذار فقط افسردگی و پشیمانی مخاطب نیست ؛ جامعه او داستان 15 ثانیه برای دستیابی به 10 میلیون تومان است ، بالاتر از متخصصان تولید روزانه ، آموزش و صنعتگران که چندین سال است کار می کنند. آیا نوجوانانی که در شرایط بد اقتصادی زندگی می کنند اکنون مایل به ادامه تحصیل و کار هستند؟ واضح است که او سعی می کند وبلاگ نویس اینستاگرام باشد

وقتی تجمل گرایی وارد زندگی عادی می شود

مشکل چیه؟
از روزهایی که الکل و ژل های ضد عفونی کننده در کیسه ها و لبخندها ، در ماسک های رنگارنگ پنهان شده بود ، متأسفانه بسیاری از مشاغل نمی توانند از تأثیرات شیوع ویروس کرونا و ورشکستگی فرار کنند. بسیاری از افراد ، حتی اگر تمایل درونی داشته باشند ، بیکار و بی خانمان هستند و در عین حال ، بسیاری از افراد به فکر کسب درآمد از طریق وبلاگ نویسی در اینستاگرام هستند ، شغلی که نیازی به تخصص ، علم و تحصیلات ویژه ندارد و فقط نیاز به زنده ماندن دارد. به این به یک فضای ابری خصوصی و خصوصی اشاره دارد ، پاسخ به این سوال مهم است. چی شد؟

چرا برخی از افراد در محل هستند که فقط برای ذکر چالش های پیش پا افتاده یا پیش پا افتاده و توهین آمیز باید زندگی معمولی را رعایت کنند؟ روزنامه نگاران چگونه در اینستاگرام زندگی می کنند؟ چرا همه افرادی که از تلفن های هوشمند و زندگی استفاده می کنند شروع به تعیین جزئیات کردند ، و چون تعریف این است ، او بسیار ثروتمندتر از متوسط ​​روز قبل است؟ پزشک ناپا ، مخترع و مهندس ما ، که چندین سال سخت کار کرده ایم ، کمتر از افرادی که زندگی شخصی خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارند ، کمتر دیده می شویم؟ و مهمترین آن این است که اگر می خواهید زندگی شخصی شخص دیگری را ببینید و ببینید ، چقدر خوشحال می شوید؟

دکمه بازگشت به بالا