همراهی بانوان ایران اسلامی در دفاع مقدس عنصر اصلی مقاومت بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بانوان | دفاع مقدس

همراهی بانوان ایران اسلامی در دفاع مقدس عنصر اصلی مقاومت بود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین فرزاد مخلیس الائمه پیش از ظهر چهارشنبه در پنجمین مراسم تجلیل و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت با عنوان جهاد و مقاومت ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به سخنرانی پرداخت. گفت: نام روز سال در تقویم قدم اول است موضوع مهم و شیرین یا تلخی وجود دارد که خاطره آن مناسبت و قدم بعدی پیام مناسبتی است که باید انجام شود. یک ملاحظه باشد

وی با بیان اینکه شهریور ماه پرتلاطمی در کشور است افزود: در سوم شهریور 1320 10 نقطه ایران از شمال به جنوب و از شرق به غرب مورد حمله نیروهای بیگانه قرار گرفت و در کمتر از یک هفته ایران به اشغال درآمد. . اما در طول هشت سال دفاع مقدس حسرت تصرف ایران در دل رژیم بعث باقی ماند.

استاندار مرکزی افزود: در بیانات گام دوم رهبر معظم انقلاب جمهوری اسلامی ایران دارای ویژگی های منحصر به فردی معرفی شد که از جمله آن می توان به انقلاب کودتا اشاره کرد که در تاریخ انقلابی نبوده است. اما بعد از جمهوری اسلامی چندین دهه است که هنوز موفقیت و قدرت در راه است و اکنون در میانه دهه چهارم هستیم.

مخلص الائمه افزود: وحدت و انگیزه الهی در همه مراحل منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد و بیش از 4 دهه با جهت گیری اصولی با مولفه ایمان وحدت در انگیزه الهی و اطاعت از عالی ترین ها فرماندهی لشکری ​​و فقیهی که همواره بر امور کل کشور نظارت دارند و ناوهای قدرتمند جمهوری اسلامی به ساحل هدایت رسیده اند.

وی گفت: زمانی توانایی تولید سیم خاردار را نداشتیم اما اکنون متهم به صادرات پیچیده ترین سلاح ها به کشورهای دیگر هستیم.

استاندار مرکزی گفت: امنیت میهن اسلامی را مدیون خون شهدا و خانواده های آنان هستیم و باید با جنگ نکردن و مقابله با هر صدایی که موجب تفرقه می شود این امنیت را حفظ کنیم.

وی نقش همسران و مادران شهدا را رکن اصلی مقاومت دانست و گفت: اکنون نیز در جنگ نرم زنان بازیگر اصلی این جنگ هستند.

دکمه بازگشت به بالا