همایش عفاف و حجاب و نقش زنان در انقلاب در اردبیل برگزار می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اردبیل

همایش عفاف و حجاب و نقش زنان در انقلاب در اردبیل برگزار می‌شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

حسن اسکندرپور در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: آموزش و پرورش استان اردبیل همزمان با دهه فجر برنامه های زیادی را در اردبیل برگزار می کند که بیشتر این برنامه ها در نواحی و شهرستان های آموزش و پرورش 1 و 2 با هماهنگی برگزار می شود. از سوی نمایندگان این اداره دولتی. .

وی به دفترچه خاطرات 45 ساله پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، وحدت ملی، انقلاب اسلامی، جهاد و مقاومت، احترام بین المللی، انقلاب اسلامی پیامبر نیکی، ایثار و شهادت، انقلاب اسلامی نوید، تمدن نوین اسلامی. انقلاب اسلام دینی و قومی، همبستگی ملی، وحدت و استقلال اسلامی، جمهوری اسلامی عنوان دهه فجر در اردبیل است.

رئیس اداره اطلاع رسانی روابط عمومی و آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: برگزاری جشنواره آشپزی و ویژه برنامه احسان در شهرستان کوثر، جشن گام دوم انقلاب در مدرسه فاطمیه پارس آباد و جهاد تابعین تحصیل فاطمه در مرکز فرهنگی آموزشی نور اردبیل یکی از برنامه هایی است که برای امروز در نظر گرفته شده است.

اسکندرپور از برگزاری جلسات توجیهی در مدارس خبر داد و افزود: مسابقات ورزشی بومی محلی در مدرسه عشایری شهرستان پارس آباد و همایش عفاف و حجاب و نقش بانوان در انقلاب در دبیرستان الزهرای لاهرود به نشانی شهر پارس آباد برگزار می شود. همان زمان. چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی اجرای برنامه پارتی لاله ها و اجرای مرحله منطقه ای کمپین کتابخوانی «او در بارون آمد» در بستر شبکه شاد را برشمرد و خاطرنشان کرد: همچنین در این زمان با همکاری معاون رئیس جمهور تربیت بدنی، همایش بزرگ دوچرخه سواری 2 هزار نفری در اطراف دریاچه. شورابیل برگزار می شود.

اسکندرپور از اجرای فراخوان عکس انقلاب و راهپیمایی کارکنان اداری در طول روز خبر داد و افزود: همایش دانش آموزان تهذیب مکتب زینب(س) در پارس آباد و نقاشی همگانی در جعفرآباد برگزار می شود.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به کمپین من دانش آموز در شبکه شاد گفت: همچنین برای امروز علاوه بر حضور فرهنگیان، همکاران و دانش آموزان در حوزه های دینی و سیاسی. نماز جماعت، اجرای سرود صبحگاهی دانش آموز در نظر گرفته شده است.

دکمه بازگشت به بالا