مطالب میجیک

نیکا بیک‌لیک‌لی: برای برگزاری فینال بسکتبال بانوان دیر است/ منتظر تصمیم باشگاه هستیم

سرمربی بسکتبال بانوان گرگان درباره برگزاری فینال لیگ گفت: “در ماه ژوئن امضا کردیم و دیر بازی کردیم.” همچنین احتمال آسیب دیدگی بازیکنان وجود دارد و شیوع کرونا هنوز هم زیاد است.

به گزارش میجیک ، فینال فوتبال بانوان بین تیم های بانوان بهمن تهران و گرگان به دلیل سکته‌های قلبی تا مارس به تعویق افتاد. نزدیک به سه ماه از تعطیلی این مسابقات ، ستاد ملی مبارزه با ورزش در کرونا اخیراً خبر از افتتاح ورزشگاه و برگزاری مسابقات در رشته های انفرادی داد. حسن روحانی همچنین روز شنبه 17 مه اعلام کرد فعالیت های ورزشی بدون تماشاگر و بررسی پروتکل های بهداشتی بعد از عید سعید فطر انجام می شود ، اما فدراسیون بسکتبال هنوز تصمیمی در مورد فینال بانوان نگرفته است. به نظر می رسد که اجرای یک بازی بسکتبال به دلیل درگیری زیاد بین بازیکنان بسیار ریسک پذیر است و باید تصمیم گیری صحیحی در این رابطه انجام شود. البته تیم گروه بهمن موافقت خود را برای اعلام پایان لیگ اعلام کرد اما بانوان گرگان هنوز نظر خود را ابراز نکرده اند.

نیکا بیک لیک لی ، سرمربی تیم بانوان گرگان در مورد فینال بسکتبال بانوان به میجیک گفت: “دفتر تاج گذاری مجوز برگزاری یک بازی بسکتبال را صادر نکرده است.” موقعیت باشگاه بهمن گروه کاملاً واضح است و او دوست ندارد به دلیل فاصله بین بازی و شیوع بالای کرونا بازی کند ، اما باید نظرات نهایی توسط باشگاه گرگان ارائه شود. ما همچنین جلسه تشکیل داده ایم و تصمیم می گیریم ، زیرا قراردادها منقضی شده بودند اما منتظر می مانیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با بازی موافقید؟ وی گفت: ما در ماه ژوئن ثبت نام کردیم و کمی دیر شده است. همچنین احتمال آسیب دیدگی بازیکنان وجود دارد و شیوع کرونا هنوز هم زیاد است. اگر ماه گذشته یا حتی 2-3 هفته قبل بود ، اوضاع بهتر می شد ، اما اکنون خیلی خوب نیست اما باشگاه تصمیم خود را گرفته است.

بیکلیکلی در مورد مخالفت گرگان برای برگزاری قبل از پایان مسابقه نهایی گفت: “سلامتی بازیکنان برای اولویت این باشگاه است ، زیرا کرونا فقط پخش می شود و خیلی ها نمی دانند ، همه را ترسید.” به نظر می رسد که وضعیت طی دو هفته گذشته بهبود نیافته است. ما آقای کبیر (رئیس تالار بسکتبال گرگان) را تشکیل می دهیم که جلسه ای را برای تحلیل اوضاع برگزار می کند. توصیه من این است که اگر می خواهیم سال آینده در لیگ بازی کنیم ، باید در فصل بعد تمرکز کنیم و بازیکنان را تمام کنیم ، اما آقای کبیر باید حرف آخر را بزند.

سرانجام سرمربی بانوان گرگان گفت: با شیوع کرونا ، فینال بدون خبرنگاران و تماشاگران برگزار می شود اما در این موارد کیفیت ضعیف است. از آنجایی که تیم گروه شهرداری گرگان به عنوان برنده اعلام نشده بود ، این مقام مسئول می خواست با تیم دختران موافقت کند و سپس آن را به فدراسیون اعلام کرد و ما از این امر قدردانی می کنیم.

به گزارش میجیک ، فینال لیگ بانوان در سه بازی به دو پیروزی خواهد رسید و تیم گروه بهمن در نیمه اول گرگان را با نتیجه 56 بر 53 شکست داد.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا