مطالب میجیک

نشست مسئولان فدراسیون بدنسازی و وزارت ورزش درباره فعالیت بانوان

نشست مسئولان فدراسیون بدنسازی و وزارت ورزش در خصوص نحوه ادامه فعالیت بانوان در این زیرمجموعه فدراسیون برگزار شد.

به گزارش میجیک، این نشست با حضور بنیامین شکوه فر معاون حقوقی و امور استان های مجلس شورای اسلامی برگزار شد. سینا کلهر، معاون فرهنگی و امور عمومی؛ کاظمی پور، معاون بانوان و ورزش؛ ورزش عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و شاه محمدیان نایب رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص رویدادهای اخیر در حوزه بانوان که در محل دفتر معاونت پرورشی و پرورش اندام برگزار شد. پارلمان جوانان

در این جلسه پس از بیان نقطه نظرات و دغدغه های بانوان نماینده وزارت ورزش و مسئولین این وزارتخانه، در نهایت مقرر شد ادامه تحصیلات فدراسیون بدنسازی به شرح زیر ادامه یابد. به این ترتیب فدراسیون و هیئت استان می توانند مانند گذشته به فعالیت های آموزشی خود ادامه دهند.

همچنین با توجه به انضباط فعال در بخش بانوان فدراسیون بدنسازی و با توجه به آتی مسابقات قهرمانی آمادگی جسمانی بانوان آسیا که در ایران برگزار می‌شود، مقرر شد دستورالعمل‌های لازم تدوین و مجوزهای لازم به سرعت اخذ شود.

به این ترتیب روز چهارشنبه 25 دی ماه جلسه ای با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی در وزارت ورزش برگزار می شود تا درباره تکمیل مراحل اخذ مجوزهای قانونی رشته های فعال در فدراسیون بدنسازی تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا