مطالب میجیک

نرخ مشارکت اقتصادی زنان گیلانی ۶ درصد بالاتر از میانگین کشوری است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، زهرا یعقوب نژاد صبح چهارشنبه در جلسه ای بین زنان کارآفرین و فعالان اقتصادی گیلان و استاندار گفت که ما به یک رویکرد کارآفرینی در حوزه اقتصاد نیاز داریم. “طبق آمار ، نرخ مشارکت اقتصادی زنان گیلانی شش درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استاندار گیلان با تأکید بر اینکه بیشترین مشارکت اقتصادی زنان جوان از جمله استان گیلان است ، افزود: با ایجاد بانک اطلاعاتی از زنان ، 546 زن شاغل در زمینه های مختلف را جمع آوری کرده ایم.

وی ادامه داد: برای دستیابی به هدف مطلوب ، یادداشت همکاری در زمینه حمایت از مشاغل و توسعه مهارت های مبتنی بر مهارت با تکنسین ها و متخصصان امضا کردیم.

یعقوب نژاد با اشاره به تشکیل تشکل های مردم نهاد برای حمایت از زنان کارآفرین گفت: بر اساس این گزارش ، تنها استانی که در تمام دوره های نظام کارآفرینی برتر کشور نماینده خود را با تهران دارد گیلان است و در شهرها و روستاها در ما اکنون در این سیستم هستیم.

فرماندار کل امور زنان و خانواده استاندار گیلان با تأیید راه اندازی پویش ملی زنان از نسل مجاز ، گفت: فعالیت های زنان کارآفرین در چندین کلیپ تولید و پخش می شود در حالی که زنان کارآفرین گیلانی سهم زیادی دارند.

دکمه بازگشت به بالا