مطالب میجیک

نجمه خدمتی: حضور هاشمی باعث موفقیت ما در المپیک می شود/ تمام هزینه‌های اردو با خودمان بود

تیرانداز المپیکی ایرانی گفت: در تمرینات تیم ملی امکاناتی از قبیل مهمات ، مهمات ، تجهیزات ، تغذیه ، تنقلات و … نداریم و دو ماه به همین ترتیب گذشته است.

به گزارش میجیک ، تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی تفنگ از اواسط ماه اوت تاکنون ادامه دارد زیرا فدراسیون الهام هاشمی را دریافت نکرده است. این مشکل بزرگ باعث شد 2 ماهی المپیک 4 در خانه بمانند. روز گذشته فدراسیون تیراندازی اعلام کرد که این موضوع حل شده و قرارداد الهام هاشمی تا پایان بازیهای المپیک توکیو تمدید شده است. نجمه خدمت اولین ورزشکار ایرانی است که سهمیه المپیک توکیو را از آن خود کرده است. وی کمبود امکانات اولیه را برای شرایط دشوار تیم ملی تفنگ عنوان کرد و امیدوار است که با اضافه شدن قرارداد سرمربی روزانه اوضاع تیم ملی تیراندازی بهتر شود.

نجمه ، سرویس ملی تیراندازی در گفت وگو با میجیک ، در مورد وضعیت تیم ملی تفنگ گفت: از بهمن ماه سال گذشته به دلیل اپیدمی تاج گذاری قرنطینه را از خانه آغاز کردیم. با به تعویق افتادن بازی های المپیک ، با تصمیم الهام هاشمی سرمربی مان برنامه هایمان کمی تغییر کرد و قرار شد بعد از مدتی تمرینات را مستقیماً در سالن فدراسیون شروع کنیم.
اولین کوارتر سهمیه المپیک توکیو گفت: “عدم رقابت و رقابت واقعاً روند تمرین را تحت تأثیر قرار می دهد.” ما هیچ عکس واقعی در خانه نداریم و فقط عکس داریم. ما در خانه 10 متر و تقریباً فاصله استاندارد نداریم. فقط در خانه می خواهیم کمی آماده باشیم.

بازیکن المپیک ایران گفت: “تاکنون همه هزینه ها بر عهده خود بوده است.” همه سفرها ، هزینه های غذا ، پروتکل های بهداشتی مانند تهیه الکل در اینجا هستند. رستوران فدراسیون به دلیل شیوع کرونا بسته شد و ما مجبور شدیم هزینه غذا را پرداخت کنیم. ما از نظر PCR مورد آزمایش قرار نگرفتیم ، اما در اردو شرکت کردیم.

وی گفت: “الحمدالله ، قرار است اردوگاه از روز یکشنبه آغاز شود.” نظارت بر این اردو توسط فدراسیون انجام خواهد شد.

سرویس حقوق ملی گفت: “ما سه یا چهار سال از این فدراسیون حقوق نگرفته ایم تا این هفته كه مبلغ به ما پرداخت شده است.” این مبلغ قرار است حقوق 2 ماهه باشد. فکر می کنم 4 میلیون نفر هستند که دو ماه تومان پرداخت کردند.
الهام هاشمی ، سرمربی تیم ملی تفنگ در مورد تمدید تمدید قرارداد گفت: خانم هاشمی سخت تلاش می کند تا شرایط را آماده کند. آنچه آنها می خواهند مبتدیان است و برای ورزشكاران مبتدی مورد نیاز است ، اما ما آنها را نداریم. امکاناتی مانند مهمات ، مهمات ، تجهیزات ، شرایط مناسب اردو ، تنقلات و غذا همان چیزی است که مربیان می خواهند ، اما هیچ کدام بهترین نیستند. ما بعضی از آنها را به طور معمول نداریم. بنابراین این دو ماه اینگونه گذشت. خدا را شکر اکنون اوضاع خوب و روان است. امیدوارم بتواند هر روز بهتر شود زیرا ما ورزشکاران هدف حاشیه سازی را نداریم. ما می خواهیم تیم تیرانداز ایران یکی از تیم های کاروان مدال آور باشد.

سرانجام وی گفت: “من از الهام هاشی تشکر می کنم که در تیم ملی تفنگ چنین دوست خوبی بود.” اگرچه میزبان المپیک ، ژاپن ، مربی می خواست ، اما او قبول نکرد و در کنار ما ماند. من به او افتخار می کنم و می دانم که حضور او باعث موفقیت ما در المپیک خواهد شد.
آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا