مطالب میجیک

تنها نماینده فوتبال ایران در المپیک: هر موفقیتی مورد احترام همه قرار نمی‌گیرد

پریا شهریاری تجربه حضور در المپیک را بزرگتر و متفاوت از جام جهانی می داند و رویداد نهایی این رویداد را یک موفقیت بزرگ می نامد.

به گزارش میجیک ، پریا شهریاری تنها نماینده فوتبال ایران در المپیک توکیو بود که از سوی فدراسیون جهانی فوتبال برای نظارت بر مسابقه فوتبال در این رویداد بزرگ دعوت شده بود. در بازیهای المپیک ، او چندین بازی فوتبال مردان و زنان انجام داد و در جدیدترین بیانیه خود ، بر فینال زنان نظارت کرد.

شهریاری در گفت وگو با میجیک ، تجربه حضور در المپیک و دستاوردهای خود را بیان کرد: حضور در یک رویداد بزرگ المپیک برای من یک تجربه بی نظیر و بسیار متفاوت در مقایسه با جام جهانی است. با توجه به ارزیابی ، همه مسابقه هایی که انجام دادم بسیار خوب بود. البته فکر می کنم بازی نیمه نهایی مردان بین مکزیک و برزیل کمی سنگین بود که الحمدلله به خوبی به پایان رسید.

او در مورد انتخاب شدن برای تماشا گفت: “من چند سال با فیفا کار کردم و آنها من را می شناسند ، اما هر تورنمنت حال و هوای خاص خود را دارد و مهم نیست زیرا آنها از اشتباهات چشم پوشی نمی کنند ، زیرا آنها از قبل می دانند.” فینال فوتبال زنان در هر رویداد ، اگر افرادی معتقد باشند ، باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا دوباره برای شرکت در مسابقات بعدی یا مسابقات بعدی دعوت شوند.

شهریاری در مورد بازخوردی که از مشاهدات خود در المپیک دریافت کرد ، گفت: “مثل همیشه ، من از مدیران ارشد مختلف ورزشی ، دوستان ، همکاران و رسانه ها بسیار سپاسگزارم.” به هر حال حضور من در فینال برای ایران موفقیت آمیز بود. ساختار اجرایی فیفا ، همه آنها من را نمی شناسند ، اما می دانند که مردم ایران آخرین رویداد ورزشی هستند که بزرگترین آنها در جهان است.

وی در مورد تاثیر شرکت در المپیک بر معرفی زنان ایرانی فعال در فوتبال گفت: این اتفاق چند سال پیش رخ داد. من خودم در جام جهانی و فینال شرکت کردم و دیگر بانوان ایرانی به رویدادهای مختلف زیر نظر داوران و سایر بخشها دعوت شدند که نشان از توانایی و مدیریت خوب آنها در این کار داشت.

شهریاری در پاسخ به این س ofال که پس از بازگشت شما از المپیک ، واکنش مسئولان فدراسیون فوتبال چه بود و تلاش شما چه ارزشی در نظر گرفته شد؟ وی گفت: من در جریان مسابقه با آقای عزیزی خادم در ژاپن مکالمه تلفنی داشتم و او از اوضاع پرسید. من به دلیل فدراسیون از فشار رقابت و تغییر در چهار شهر برای برگزاری مسابقات عقب نرفتم. در حال حاضر نمی توانم درباره قیمت اظهار نظر کنم ، اما چون 19 سال سابقه کار در فدراسیون فوتبال را دارم ، نمی دانم که همه افراد از موفقیت مطمئن هستند و باید مورد احترام و قدردانی همه مردم قرار گیرند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا