مطالب میجیک

نایب رییس هندبال: تکلیف کادر فنی بانوان مشخص است/ هیچ رده‌ای را حذف نمی‌کنیم

الهام سلوکی اظهار داشت: “نام کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان شناخته شده است و پس از کار اداری این نام منتشر می شود.”

نایب رئیس فدراسیون ورزش بانوان در گفت و گو با میجیک ، در مورد اعلام کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان ، اظهار داشت: تمام اسامی کادر فنی مشخص شده و کار آنها تمام شده است. آنچه باقی مانده است کارهای اداری است که برای اعلام رسمی نام کادر فنی انجام می شود.

سلوکی افزود: در این جلسه ، رئیس جمهور نواب رئیسی داشتیم ، رئیس فدراسیون ، معاون وزیر ورزش و سرمربی تیم ملی ، از نظرات همه دوستان استفاده کردیم. ما واسطه خواهیم بود

معاون رئيس جمهور براي بانوان در مورد تشکيل تيم ملي براي تيم بانوان بانوان گفت: ديدار با معاون رئيس جمهور بسيار کارآمد بود و تصميمي در اين باره گرفته شد. ما هیچ مقوله ای را نمی شکنیم بلکه طبق اولویت اولویت بندی و پیشرفت خواهیم کرد. ما نمی خواهیم هیچ مقوله ای را حذف کنیم.

سلوکی در پاسخ به این سؤال که سؤال فدراسیون برای باشگاه وام در روز سه‌شنبه ، 8 ژوئیه چیست و آیا این باشگاه حساب کاربری ایجاد کرده است ، گفت: “سال گذشته ، دو تیم به دلیل وضعیت اقتصادی از لیگ بانوان عقب‌نشینی کردند و لیگ را ترک کرد و تیم دیگر را سزاوار و حمایت مالی کرد. فقط 5 درصد فدراسیون را تشکیل می دهد و برخی موارد باقی مانده است ، بنابراین ما اولتیماتوم می دهیم و نتیجه از دست می رود.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا