ناسازگاری دولت با ملت با تصویب مشروط کردن یارانه به موالید جدید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین؛ گروه های جامعه: این مصوبه طبق مصوبه سال گذشته دیروز با بیان اینکه یارانه برای نوزادان تازه متولد شده بارگیری می شود ، و این تصمیم مطابق با کلیه سیاست ها و برنامه هایی برای حمایت از رشد جمعیت افزایش زوج جوان است.

توران ولی مراد مدیر شبکه زنان ایران و شورای همکاری زنان نیز در یادداشتی نوشت: با این تصمیم دولت می تواند برای تضعیف آینده کشور تلاش کند. آمار و داده ها و مشاهدات نشان می دهد که کودک کاهش یافته است. صدای ترومپت سریع این کشور به گوش می رسد ، اما متأسفانه دولت امروز ترومپاتی را که به کشور خدمت می کند از دهانش خارج کرده است.

هیئت دولت تأیید کرد که یارانه های جدید تولد مشروط است ، برای دریافت یارانه جدید تولد ، خانواده ها باید بدانند که آیا آنها را تأمین می کنند یا نه. در ابتدا ، این بدان معنی بود که وی تسلیم نمی شود مگر اینکه شرایط و ضوابط ناشناخته باشند.

این جنبش مخالف اهداف سیستم ، به نفع سیستم ، در نقض سیاستها و برنامه های سیستم و همچنین مالکیت معنوی است. تعداد فرزندان خانواده با گذشت سالها افزایش یافته است و ما طی سالها شاهد افت نرخ هستیم. ژوئیه پادشاهی کودک را منزوی خواهد کرد.

در یک نهاد حاکمیتی که از یارانه دادن به نوزادان امتناع ورزد ، چرا معاونان زن از بدنه حاکمیت توجیه می کنند که این جنبش به نفع زنان ، خانواده ها ، توانمندسازی و مبارزه با منافع ملت است! کجا و چگونه نمایندگان زن و خانواده در رسیدگی به مسائل زنان و خانواده و اجتماع کوتاهی می کنند؟

گزارش ها حاکی از کاهش زاد و ولد است. مطابق گزارش کمیته سیاسی جمعیتی شورای عالی انقلاب فرهنگی “تا سال 1397 میزان زاد و ولد کشور نسبت به سال گذشته بیش از 8 درصد افزایش یافته بود که در دو دهه گذشته نبوده است ، در حالی که در 6 ماهه اول ، در مقایسه با شش ماهه اول سال 1397 ، این تعداد به 13 درصد کاهش یافته است. این منجر به کاهش بیش از 92000 تولد شده است.

براساس این گزارش ، در پایان سال جاری میزان زاد و ولد این کشور در هزار و 205 هزار و 954 نفر تخمین زده شده است. قبل از تولد نسبت به سالهای قبل میزان تولد به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

براساس این گزارش ، حدود 1.2 میلیون تولد در سال 1998 نیز کاهش خواهد یافت. سالانه چند تولد یارانه می گیرد؟ اگر دو میلیون متولد شوند ، باز هم یارانه چقدر است؟ در همین حال ، روسا و روسا و مدیران ارشد ، که هیچکدام از آنها اخترشناسان شریک و روسای شرکت های وابسته نیستند ، به طور معمول حقوق ماهیانه ده میلیون و بیست میلیون تومان دارند.

علاوه بر جوایز ، حق ماموریت ها ، حق سفر و اضافه کاری ، ده ها میلیون به دستمزدها اضافه شده است. افزایش تعداد خدمات در دسترس خودمان و خانواده های آنها و ناآرامی ها و تظاهرات های بی نظیر و انگیزه های سیاسی برای تصمیم گیری درمورد هزینه های عظیم که برای این ملت متحمل شده اند.

قطع یارانه برای زایمان های جدید به معنای اعلام جنگ رسمی در کشور است. ملتهایی که در حال افول و متوقف شدن سالخوردگان و جوانهایی هستند که از ازدواج اجتناب کرده و کودک را مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

دولت روحانی برای پیری والدین در کشور خود کار کرده است

مأموریت صندوق جمعیت سازمان ملل محدود کردن تولید است و دولت روحانی قطعنامه هایی را در راستای اهداف این صندوق تصویب می کند. درست همانطور که معاون او در امور زنان در دولت یازدهم نیز برای دستیابی به این هدف ، تفاهم متقابل با صندوق را امضا کرد.

با این قطعنامه ، دولت روحانی در جهت مخالف اهداف و منافع ملی حرکت کرده است. ما از مجلس می خواهیم كه جلوی این كار را بگیرد و این قطعنامه را رد كند.

از ابتدای جلسه یازدهم ، من به فکر روش هایی برای پرداخت یک کودک جدید برای خانواده هایی افتادم که درآمد ماهیانه آنها کمتر از ثروت است زیرا خود شغل کاری سخت است. من به دنبال راه حل بودم زیرا مجلس نمی تواند طرحی را ارائه دهد که بار مالی را به دولت تحمیل کند و موضوع باید در قالب لوایح در مجلس نمایان شود.

طبق ماده 138 قانون اساسی ، قوانین و مقررات دولت نباید مغایر متن و روحیه قانون باشد. بر این اساس ، تصمیم هیئت وزیران قانون اساسی نیست زیرا اهداف ، خط مشی ها ، راهبردها ، برنامه ها و سیستم ها را برای فرزند داشتن و افزایش تعداد ولادت ها در نظر نمی گیرد.

در تاریخ 20 مه 2014 ، رئیس اجرایی سیاست “جمعیت عمومی” را بر اساس ماده 110 قانون اساسی و پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام ، در هر سه شعبه اعلام کرد. پادشاهی پادشاهی است ، زیرا نقض افزایش نرخ باروری و ایجاد موانع در راه فرزندان ، با سیاستی که اعلام شد فرق می کند..

بندهای یک تا سه خط مشی اعلان شامل موارد زیر است:

1 با افزایش میزان باروری بیشتر از سطح تعویض ، پویایی ، بلوغ و جوانی جمعیت را بهبود بخشید.

2 – رفع موانع ازدواج ، تسهیل و تقویت شکل گیری خانواده و فرزندآوری ، کاهش سن ازدواج و حمایت از زوج های جوان و قدرت دادن به زندگی و آموزش برای نسلی که درست و کارآمد است..

3 تخصیص تسهیلات مناسب برای مادران به ویژه در دوران بارداری و شیردهی و پوشش بیمه ای برای هزینه های مراقبت از نوزاد و نوزاد و تقویت نهادهای مناسب و مؤسسات پشتیبانی..

نه تنها دولت روحانی هیچ اقدامی برای اجرای این سیاست نکرد ، بلکه تصمیم نهایی نیز به طور رسمی برای اقدام علیه آن گرفته شد. براساس قانون اساسی ، قضات وظیفه دارند بر اجرای صحیح قانون توسط دولت نظارت كنند.

طبق ماده 138 قانون اساسی ، دولت قطعنامه را به رئیس مجلس نمایندگان اطلاع می دهد. ما از رئیس محترم شورای یازدهم و اعضای Majapahit دعوت می کنیم تا تصمیم دولت را در مخالفت با روح ، سیاست ، اهداف سیستم و اطلاعیه مقام معظم رهبری رد کنند و از عملیاتی شدن آن جلوگیری کنند.

دکمه بازگشت به بالا