مطالب عمومی

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شناسایی هویت عضو حزب‌الله لبنان و عامل حملات موشکی اخیر شد

سخنگوی ارتش اسرائیل تأیید کرد که ارتش شبه نظامیان فعال حزب الله لبنان را که در مناطق اشغالی موشک شلیک می کنند شناسایی کرده است.

به گزارش میجیک ، به نقل از نشریه ، آویخای آدری ، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در توییتر خود نوشت: علی کجاک ، فعال حزب الله لبنان ، فردی است که به همراه اعضای این گروه ، حمله موشکی به خاک اسرائیل در جنوب لبنان انجام داد. مرز

آدرایی افزود: علی کایاک ، یکی از اعضای حزب الله ، یعنی آنها به مناطق باز در اسرائیل موشک می زنند و در جمعه که در شووا در نزدیکی مرز اسرائیل به عنوان غیرنظامی شناخته می شود.

وی گفت: “خرابکار حزب الله با پوشیدن لباس غیرنظامی برخلاف قطعنامه های بین المللی تصویب شده توسط دولت لبنان”.

این سخنگو تاکید کرد که علی کجاک با هدف مشارکت دولت لبنان در درگیری ، موشکی را در نزدیکی روستای دروزه شلیک کرد تا این روستا بازیچه شود. این یکی دیگر از دلایل نقض حاکمیت لبنان و قطعنامه های بین المللی از سوی حزب الله در لبنان است.

حزب الله لبنان می گوید خبر آخرین حمله موشکی صحت دارد.

حزب الله در بیانیه ای گفت: “هنگامی که اعضای مقاومت از عملیات بازگشتند ، برخی از ساکنان هنگام عبور از منطقه شویه در شهرک حسیبه مانع شدند.” در همین حال ، مقاومت اسلامی همچنان متعهد به نجات جان شهروندان خود است.

سید حسن نصرالله همچنین واقعیت حادثه شویه را توهینی دانست که متهمان باید محاکمه و محاکمه شوند.

اشاره سید حسن نصرالله به حمله روستایی نشین دروزی نشین در جنوب لبنان با کامیون حامل اسلحه گرم حزب الله لبنان هنگام عبور از شووا است.

سید حسن نصرالله شنبه در مورد حملات اخیر در سرزمین های اشغالی گفت: “هرگونه عملیات هوایی اسرائیل هرگز با اطمینان پاسخ نخواهد داد.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا