موفقیت، حاصل آرامش و دوری از حاشیه است

موفقیت

میجیک/اصفهان سرمربی تیم والیبال دختران سپاهان گفت: اگر تیم موفق است به دلیل آرامش و دوری از کنار زمین است و بازیکنان باید روی تمرین تمرکز کنند.

صدیقه اشتری در فاصله چند روزی تا هفتمین قهرمانی تیمش در لیگ والیبال نشسته در گفت وگو با میجیک، اظهار کرد: تیم والیبال نشسته بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان هفت سال متوالی عنوان قهرمانی را از آن خود کرده است. حمایت، نظم و انضباط به دست آمده در باشگاه و کار گروهی همیشه می تواند برای تیم موثر باشد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال مشکل جدا نشدن بازیکنان بعد از قهرمانی را در نظر گرفتیم و بدنسازی و تمرین را حفظ کردیم.

اشتری با بیان اینکه زمان محدودی برای مسابقات والیبال داریم، افزود: با این زمان محدود باید مراقب روند کار در طول سال باشیم که علاوه بر حمایت باشگاه سپاهان، کادرفنی تیم نیز به مشکلات توجه می کنند. سطح فیزیکی با کیفیت بالا مطابقت دارد.

سرمربی تیم والیبال بانوان سپاهان با بیان اینکه نه تنها از ملی پوشان استفاده می کنیم، بلکه هر تیمی ملی پوشان خاص خود را دارد، تیم بسیار خوبی را با عنوان تیم فولاد مبارکه سپاهان تشکیل داد.

اشتری درباره تلاش بازیکنان برای حفظ قهرمانی گفت: تعداد بازیکنان بومی و جوان در حال افزایش است. کار بسیار خوبی که انجام می دهند تربیت شاگردانی است که در سال های بعد به تیم اضافه خواهند شد.

سرمربی تیم والیبال بانوان سپاهان اصفهان یادآور می شود: امسال به دلیل بارداری یکی از ملی پوشان این تیم باعث شد تا یک بازیکن 16 ساله نیز به کار اضافه شود. بنابراین ما مورد اعتماد هستیم و این اعتماد باعث می شود بازیکن در تیم ملی باشد. ما بسیار خوشحالیم که در طول مسابقات از نوجوانان 16 ساله استفاده می کنیم.

اشتری تاکید می کند: اگر تیم موفق است به خاطر آرامش و دوری از حاشیه است. بازیکن باید روی تمریناتش تمرکز کند.

وی به این موضوع اشاره کرد که علاوه بر کیفیت بسیار بالای بازی، تعداد آنها برایش نگران کننده است و همچنین فدراسیون باید برای این انحرافات برنامه داشته باشد نه اینکه فقط 12 نفر را اعزام کند. اگر به قهرمانی کشور ارزش بیشتری داده شود، تعداد تیم های حاضر در سوپرلیگ نیز افزایش می یابد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا