مطالب میجیک

موادی از لایحه صیانت، کرامت و امنیت بانوان دربرابر خشونت تصویب شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

صدور پروانه اراضی متعلق به اداره کل فرهنگ همدان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، به منظور پرداخت پاداش خدمات نهایی کارمندان اداره کل استان همدان ، 4 درخواست برای مجوز فروش زمین های استان در استان های فوق ارائه کرده است که تصویب شده است.

فروش مازاد املاک را از سازمانهای حفاظت در دو استان فراهم می کند

با توجه به نیاز صنعت ، معدن و تجارت در استان های کرمان و فارس برای کالاهای مازاد متعلق به سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکنندگان در این استان ، وزارت خاموش درخواست مجوز فروش دو پلاک را صادر کرده است. بنابراین ، طبق سیاست اعضای کمیسیون ، انجام این موضوع نیازی به مجوز شورای وزیران ندارد ، بنابراین موضوع حذف و از دستور کار خارج می شود.

موافقت کردند كه دو مجموعه ورزشی را به شركتهای فرهنگی و ورزشی استقلال و پرسپولیس واگذار كنیم

وزارت ورزش و جوانان با توجه به لزوم حمایت از شرکتهای فرهنگی ورزشی و استقلال استقلال و پرسپولیس برای تهیه ورزشگاه های استاندارد در تهران برای آموزش تیم های برتر ورزشی این شرکت ، پیشنهاد می کند اردوگاه ید حجازی را به سمت شرکت فرهنگی ورزشی و ورزشی استقلال و ورزشگاه گمنام شهدا سوق دهید. ، ارائه شده توسط شرکت فرهنگ و ورزش پرسپولیس ، موافقت کرد.

مقاله در مورد لوایح مربوط به حمایت از عزت ، عزت و امنیت زنان در برابر خشونت

قوه قضاییه برای تحقق اصول و آرمانهای قانون اساسی به منظور پاسداری از شأن زنان و محافظت از آنها در برابر رفتارهای ناسازگارانه که وضعیت آنها را به خطر می اندازد و ضمانت های لازم برای اجرای صحیح را تعیین می کند و همچنین در جهت حمایت از زنانی که مورد تجاوز و تجاوز قرار گرفته اند ، اتخاذ کرد. خواستار “حفاظت ، عزت و امنیت زنان در برابر خشونت” شد و آن را از طریق وزارت دادگستری ارسال کرد. پس از روند تفکر در مورد این لایحه ، مواد (6) تا (16) متن مصوب کمیته فرعی ویرایش ، تصویب شده و روند بررسی به جلسه بعدی ارسال می شود.

دکمه بازگشت به بالا