مطالب میجیک

مقوله عفاف و حجاب باید به عنوان یک انتخاب درونی و فطری مطرح شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

عاطفه سعیدی نژاد مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار آنلاین، عفاف و حجاب را یکی از مسائل زیست محیطی کشور دانست و افزود: شاید یکی از مهم ترین آسیب های امروز فضای بانوان، نیاز به اعتماد به نفس و هویت ما در محیط کار زن نداریم و این ریشه بسیاری از مشکلات و مسائل در این زمینه است.

وی بیان کرد: به نظر می رسد امروز یکی از مهمترین مسیرهای هویت یابی این است که مسیر رشد و شکوفایی داشته باشیم. میوه تامین ظرفیت و استعدادهای ضروری دختران ایرانی. این دختر ایرانی که از نظر بسیاری از کارشناسان ممکن است آسیب های زیادی به او وارد شود و فضای عمومی فرهنگی با ارزش های ضد ارزشی بسیاری همراه است، در جامعه امروزی تواناتر، با استعدادتر و با طیف وسیعی از استعدادها ظاهر شده است. توانایی ها. به جای دنیای نرم موجود در اتاق دختران، که باید در جای خود دیده شود.

سعیدی نژاد با بیان اینکه تاریخ از شخصیت دختران امروز حمایت می کند، افزود: تصویری که بسیاری از افراد در فضای بیرونی جامعه ما دارند نمی تواند واقعیت دختران ما را منعکس کند. در این زمینه اولاً باید مراقب بود که هتک حیثیتی که در این زمینه رخ می دهد جدی نگیریم و ثانیاً مسیر اصلی هویت یابی دختران یعنی ایجاد زمینه شکوفایی و کمال در زمینه های مختلف قابل انجام است. .

اثر مستقیم بی گناهی تمرین در پیشرفت زنان

وی بیان کرد: ما بر این عقیده هستیم که امروز با نظاره گر پیشرفت اسلام ایرانی می توانیم عرصه ای برای زنان ایجاد کنیم تا به مسائل مختلف مردان بپردازند که بر اساس استعداد و توان زنان وارد این عرصه شوند. این واقعاً پروژه بزرگ ما در نهضت پیشرفت زنان است و معتقدیم اگر زنان در مسیر پیشرفت قرار گیرند عفاف و حجاب و نجابت را از عناصر این پیشرفت می دانند. در واقع یکی از مهم ترین پورتال هایی است که می توان در آن ثبت نام کرد موضوع این است الان باید عفاف و حجاب دختر ایرانی باشه عفت آن را به عنوان یک عامل پیشرفت در نظر بگیرید و درک کنید که چگونه این عناصر می توانند به پیشرفت کمک کنند.

مدیرکل سازمان زنان دعوت اسلامی گفت: یکی از مهم ترین واقعیت های زندگی زنان، پدیده مادری است، یعنی زنان می توانند رشد و کمال خود را ابتدا در خانواده درک کنند. و سپس ممکن است به نوعی فرصت حضور در خانواده را داشته باشد، این تصویری پیشرونده از حضور زنی است که هم کارکرد جدی در خانواده دارد و هم آثار اجتماعی جدی ایجاد می کند، وقتی برای یک زن متوجه می شود که یک زن نقش مادر را برای خود ایفا می کند و عنصر مهم شخصیت سازی است، ایجاد رشد و برای خودتان کاملاً منطقی است.

وی بیان کرد: در پدیده مادری عناصر نجابت و عفت تعریف خاص خود را دارد و اگر دختران امروزی مادری را یکی از راه های کمال می دانند، ادب و ادب است. عفت همچنین از نظر من یکی از عناصر مهم مادر شدن خواهد بود. متأسفانه یکی از مشکلات کنونی ما ایجاد تصاویری برای فضاهای زنانه است که با کمال مطلوب همراه است که خلأهای جدی با معصومیت دارد. تمرین داریم و سعی می کنیم این تصویر را آنقدر مطلوب و پسندیده نشان دهیم که به تدریج در خارج از دنیای واقعی دختران گرایش و تنش ایجاد کنیم تا به جریانی از ارزش ها تبدیل شود که افق های مطلوبی را می توان در مسیر پیشرفت زنان شکل داد و طبیعت آن را مبتنی کرد. زنانه است، ممکن است مثبت جریان حیا و معصومیت در زنان.

عفاف و حجاب را باید یک انتخاب درونی و طبیعی دانست

سیدی نژاد با بیان اینکه امروز در نهضت پیشرفت زنان تلاش می کنیم عرصه ای برای نقش آفرینی زنان در رسیدن به این کمال مطلوب ایجاد کنیم، افزود: بسیار مهم است که عفاف و حجاب عامل حاکمیت نباشد بلکه به عنوان یک امر درونی باشد. و انتخاب طبیعی، مردم باید به جلو حرکت کنند.

وی گفت: جامعه باید کمک کند تا شرایطی برای انسان در مسیر خدایی شدن فراهم شود. در واقع باید درگیری هایی را که این دنیا می تواند به راه بیندازد به حداقل برساند و این از ویژگی های جامعه اسلامی است. افراد جامعه اسلامی نباید به زور و با اکراه واقعیت را بپذیرند، بلکه باید مسیر را برای درک واقعیت و رشد و کمال در مسیر نظام توحیدی و ارزش های الهی فراهم کرد. در این زمینه مهم‌ترین مسئولیت دستگاه‌های دولتی فراهم کردن شرایط برای درک این موضوع است، چرا که در دنیای واقعی با جریان‌های مخرب فراوانی مواجه هستیم و جریان‌های طبیعی و مثبتی نسبت به پدیده‌ها و ارزش‌های الهی نداریم، بنابراین گسترش ارزش‌ها است. و اینکه مردم معنای واقعی ارزش ها را درک کنند، مهمترین رسالت یک سازمان دینی است.

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: به نظر می رسد مهم ترین راه حل رفع موانع واقعی از مسیر شادی زندگی زنان و ایجاد فرصت برای رسیدن به زندگی با طهارت، حجاب و نجابت است، یک راه حل جدی. چه فرصت هایی را باید به عنوان راه حل در نظر گرفت در این زمینه مقوله ها مربوط به داستان های سرگرم کننده و رهاسازی احساسات، استفاده از فرصت های دوستی برای رشد کمال دختران و استفاده دیگران از فرصت های آموزشی است.اکنون به طور کلی دغدغه های آموزشی تبدیل شده است. محیط آموزشی که در این زمینه نادر قرار داده ایم بسیار ناکارآمد است. ما باید به دانش آموزان کمک کنیم تا ظرفیت آموزشی خود را پیدا کنند و در مدت زمانی که در فضای آموزشی دارند از آن استفاده کنند. دغدغه اصلی دیگر این است که بتوانند در سمینارهای حل مسئله شرکت کنند.

دکمه بازگشت به بالا