مطالب میجیک

مصرف روزانه «آووکادو» در تعدیل چربی دورکمر زنان موثر است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، به نقل از ساینس روزانهدر مطالعه محققان دانشگاه ایلینویز در Urbana-Champaign ، 105 کارآزمایی مداخله ای با اضافه وزن و چاقی به طور تصادفی کنترل می شوند تا یک روز در طول 12 هفته دریافت کنند.

نتایج نشان می دهد که زنان از آووکادو به عنوان بخشی از رژیم غذایی روزانه ، چربی عمیق شکم کاهش می یابد.

«نیمان خان »سرپرست تیم تحقیقاتی ، در این مورد در باره او می گوید: “ما می خواهیم بدانیم چگونه غذا بخوریم.” آووکادو چه ربطی به نحوه ذخیره چربی بدن دارد؟ محل چربی در بدن نقش مهمی در سلامتی دارد.

وی گفت: “در ناحیه شکم ، دو نوع چربی وجود دارد: چربی که در زیر پوست جمع می شود و چربی.” زیر شاخه ها این چربی نامیده می شود و در زیر شکم تجمع می یابد ، که به چربی احشایی معروف است و اندام های داخلی را احاطه کرده است. افرادی که نسبت چربی احشایی دارند بیشتر در معرض ابتلا به دیابت قرار دارند. بنابراین می خواهیم بدانیم نسبت چربی چقدر است زیر شاخه ها برای احشای مصرفی آووکادو تغییر می کند یا نه؟

شرکت کنندگان به دو گروه تقسیم شدند. گروهی از مواد غذایی حاوی آووکادو به تازگی پذیرفته شده است ، در حالی که گروه دیگر غذاهایی با ترکیبات یکسان و کالری یکسان دریافت کردند آووکادو نه

در آغاز و پایان 12 هفته ، محققان چربی شکمی شرکت کنندگان را پیدا کردند تحمل گلوکز ، میزان متابولیسم و ​​نشانگرهای دیابت را اندازه گیری می کند گیری ردن

محققان شرکت کنندگان زن را به صورت روزانه مشاهده کردند آووکادو به عنوان بخشی از وعده غذایی ، میزان چربی احشایی در شکم کاهش می یابد ، که نشان می دهد چربی از اندام ها دوباره توزیع می شود. با این حال ، توزیع چربی در مردان تغییر نکرده و همچنین در مردان یا زنان افزایش نیافته است تحمل گلوکز مشاهده نشد.

دکمه بازگشت به بالا