مداحان جایگاه و هویت بانوان در خانواده و جامعه را تبیین کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بانوان | خانواده

مداحان جایگاه و هویت بانوان در خانواده و جامعه را تبیین کنند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین حجت الاسلام جعفر رحیمی شامگاه سه شنبه در دیدار با بانوان مداح شهرستان ساوه حاکی از آن است که مدهین پرچم ها شرح جهاد در دستگاه سیدالشهداالف) وی افزود: جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری کار مداحان را بسیار سخت می کند و مداحان باید بهره مند شوند. التماس کردن جهاد را از روی تریبون توضیح دهید.

امام جمعه ساوه با اشاره به اینکه مداحی باید تبیین کننده جایگاه و هویت زن در خانواده و جامعه باشد تصریح کرد: دشمن با تحقیر مردم سعی در سلب امید و نشاط از جامعه دارد.

وی افزود: یکی از زمینه هایی که دشمن برای جولان انتخاب کرده موضوع هویت زن و خانواده است که در این زمینه الزامی است. التماس کردن واقعیت ظرفیت منبر را توضیح دهیم.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به اینکه معاد تجسم و تجسم وی گفت: در عبادت باید اهمیت جایگاه انسان امر به معروف و نهی از منکر و نماز جمعه را در اولویت قرار داد چرا که بالاترین ولایت است.

وی افزود: قبل در حین و بعد از واقعه عاشورا به امامت حضرت زینب سلام الله علیها زنان نقش بسزایی در حفظ واقعه عظیم و راه شهدای کربلا داشتند.

امام جمعه ساوه با انتقاد از نحوه برگزاری مراسم ترحیم گفت: تشییع جنازه یاد خداست. مدهین سعی کنید در این زمینه با نرمی و ملایمت نسبت به گسترش دین رفتار کنید.

دکمه بازگشت به بالا