مطالب میجیک

بانوان رکن اصلی خانواده و منادیان پیشرفت کشور هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، عاطفه سعیدی نژاد ، مدیرکل سازمان امور زنان تبلیغات اسلامی ، در ویژه برنامه ماه گفت:تصویر با حقیقت و صبر ، که رسالت دین او نیز است ، سخنان و افکار خود را در مورد “انقلاب ، پیشرفت و ظرفیت دولت” بیان کند تا از تخریب افکار عمومی توسط دشمن جلوگیری کند.

وی ادامه داد: سخنان رهبر انقلاب درباره تصویر با توجه به روابط معمول موجود در افراد و اقشار مختلف کشور و فراخوان “بلند گفتن” با دعوت از زنان به میدان تصویر به طور مناسب و با حوصله زمینه ای را برای زنان فراهم می کند تا با استفاده از فضای مجازی توطئه های دشمن را خنثی کنند.

مدیرکل امور زنان سازمان تبلیغات اسلامی ، بابیان اینکه اتکا پویش به قدرت بیان زنان بود اذعان داشت: “ما باید قدرت دولت را در شرایط فعلی برای مردم بهتر توضیح دهیم. در این راستا زنان ما یک کلمه فرصت داشته باشید

سعیدی نژاد تأکید کرد: “واقعیت این است که ما باید باور داشته باشیم که می توانیم وضعیت فعلی را تغییر دهیم ، بابیانی ، در شرایط کنونی کشور ، «طواسی “عادل و صبور” به عنوان نمونه ای از عطوفت در نظر گرفته می شود ، بنابراین م andثر و یکپارچه و تحت فرمان مقام معظم رهبری است. تصویر اگر به طور صحیح و صبور به جامعه نگاه نکنیم ضرر خواهیم کرد.

وی گفت: “برای شرکت در اسکن ، زنان باید در مورد آن صحبت کنند”تصویر “با حقیقت و صبر و ذکر قدرت دولت” برای تولید فیلم و نمایش آن در ابر.

مدیرکل امور زنان سازمان تبلیغات اسلامی در مورد برنامه اداره کل زنان برای زنان در کشور گفت: “ما در سازمان تبلیغات اسلامی این جنبش را به عنوان جنبش پیشرفت زنان راه اندازی کردیم. در میان زنان ، جامعه باید جدی گرفته شده و این گروه م effectiveثر ، که عنصری مهم برای خانواده و جامعه است ، باید گفتمان ساز و عاملی برای پیشرفت انقلاب اسلامی در زمینه های اجتماعی ، فرهنگی ، علمی ، مذهبی و … باشد.

دکمه بازگشت به بالا