مطالب میجیک

مثبت شدن تست کرونای بازیکنانم بعد ۳۰ روز شوک‌آور بود

مربی تیم فوتبال بانوان پرسپولیس بهبهان گفت: بازیکن من 30 روز قبل از بیماری عروق کرونا قلب رنج می برد و اکنون آزمایش دوباره مثبت است و این مشکل تیم را شوکه کرد.

به گزارش میجیک ، در سومین روز لیگ برتر هندبال بانوان ، دو تیم استاد سازه و پرسپولیس بهبهان به مصاف یکدیگر می روند. تیم استاده سازه که در روز اول بازی برابر فولاد مبارکه سپاهان شکست خورد ، باید با اختلاف زیاد به پیروزی برسد. سرانجام Estad Saze توانست بازی را با نتیجه 33 بر 18 به سود بهتر خاتمه دهد.

البته سرمربی تیم پرسپولیس نیز دلیل شکست با اختلاف زیاد را سورپرایزی دانست که بازیکنان به دلیل آزمایش مثبت تاج نشان دادند. در زیر مصاحبه ای با مربیان و بازیکنان هر دو تیم آورده شده است.

ناهید رضایی ، سرمربی پرسپولیس بهبهان وی پس از شکست مقابل استاد سازه مشهد گفت: ما قبلاً می دانیم که بازی سخت است ، بازیکنان را برای بازی آماده کرده ایم. اما با توجه به این شرایط ، به دلیل آزمایش مثبت تاج ، نتوانستیم به نتایج دلخواه برسیم. مطمئناً ، وی 30 روز پیش عروق کرونا داشت اما همچنان مثبت بود و یک غافلگیری دریافت کرد. بازیکنان من در نیمه اول خوب بازی کردند اما در نیمه دوم تجربه تیم حریف تیم ما را شکست داد. پروتکل های سلامتی و میزبانی تیم مشهد خوب مشاهده می شود. شرایط برای بازیکنان خوب است.

ناهید رضایی ، سرمربی پرسپولیس بهبهان

فاطمه مارش ، بازیکن پرسپولیس وی پس از باخت مقابل استاد سازه مشهد گفت: در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم اما در نیمه دوم به دلیل کمبود تجربه و جوانی نتوانستیم بازی را ببریم و بازی را واگذار کنیم. البته تجربه تیم Stade Sazeh بسیار بیشتر است و به همین دلیل این تیم به پیروزی رسیده است.

فاطمه مارش ، بازیکن پرسپولیس

ملیحه یغمایی پور بازیکن تیم هندبال استاد سازه مشهد وی پس از پیروزی مقابل پرسپولیس بهبهان گفت: پیروزی را با تعداد زیاد گل پیش بینی می کنیم. تیم حریف هنوز جوان و باانگیزه است. همه تیم ها برای بردن آمده بودند اما تیم ما پیروز شد. ما پیش بینی می کنیم که با اختلاف زیاد مقابل این تیم پیروز خواهیم شد و از شما متشکریم که توانستید. سطح رقابت نسبت به سال گذشته بهتر است و تیم قدرتمندتر به نظر می رسد. میزبانی نیز خوب است و قطعاً برنده این مسابقات تیم Stadsareh خواهد بود.

ملیحه یغمایی پور بازیکن تیم هندبال استاد سازه مشهد

سعیده قدرتی مربی تیم تیم سازه مشهد است وی همچنین پس از پیروزی مقابل پرسپولیس بهبهان گفت: بازی خیلی خوبی است. بازیکنان تیم بهبهان با انگیزه و جوان هستند. مسابقات لیگ دوره ای به صورت دوره ای و فشرده برگزار شد ، فرصتی برای تکمیل تخلف وجود ندارد و ما حداکثر استفاده را از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها کردیم. یکی از جذابیت های این مسابقات مسابقه غیرقابل پیش بینی است و کل تیم با انگیزه و قدرت می جنگند تا بهترین نتیجه را بگیرند. مهمترین هدف دفاع از قهرمانی و قهرمان شدن دوباره این مسابقات است.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا