مطالب میجیک

زنان نقش محوری در مقابله با ویروس کرونا دارند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، کیمیا تنهایی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه مجازی اولین همایش ملی “خانواده ها و زنان در کرونا” در سالن حکمت دانشگاه گیلان گفت: زنان کانون خانواده هستند. صدمات وارده به زنان.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان ، با تأکید بر لزوم حمایت و توجه ویژه از زنان ، گفت: بعد کرونا نیز یک برنامه است در باره نقش تحقیق و انجام کنفرانسی مانند این بسیار مهم و مثر خواهد بود.

وی با اشاره به نقش ویژه زنان در مبارزه با کرونا افزود: 70 درصد کارکنان خدمات بهداشتی ما را زنان تشکیل می دهند.

تنهایی بیشتر تأثیر کرونا را بر ابعاد اجتماعی ، فرهنگی ، آموزشی ، اقتصادی ، حقوقی ، جمعیتی ، روانی و مذهبی در جامعه نشان می دهد و می افزاید: بار مسئولیت های خانواده در بهداشت ، آموزش ، آموزش و همچنین اقتصاد بر دوش زنان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان ، تأکید کرد که زنان در حال حاضر مشکلات روانی بیشتری نسبت به سایر اعضای خانواده دارند اند، ادامه داد: زنان مرکز عشق ، محبت و صلح خانوادگی هستند و از این رو چالش زنان در برابر خانواده است.

وی شخصاً مسئولیت های زنان شاغل را دو برابر زنان خانه دار می داند و معتقد است که این تاج باعث ایجاد تغییرات فرهنگی و اجتماعی برای جامعه می شود و زنان و خانواده ها تحت تأثیر این تغییرات قرار می گیرند.

دکمه بازگشت به بالا