مطالب میجیک

ماندانا دهقان: با درآمد لیگ دوچرخه سواری فقط می توان یک حلقه لاستیک خرید!

قهرمان لیگ برتر دوچرخه سواری بانوان گفت: تعداد افرادی که به این لیگ می پیوندند آنقدر کم است که نمی توان آن را منبع درآمد دانست.

ماندانا دهقان در گفت وگو با میجیک ، در مورد قهرمانی در لیگ برتر دوچرخه سواری جاده بانوان اظهار داشت: در زمان عدم حضور در مسابقات ، تمرین را قطع نکردم و مقداری قدرت در پاهای من جمع شد. این مسابقات اواخر سال گذشته برگزار شد. بنابراین من بسیار خوشحالم که او اجازه داد لیگ برتر اتفاق بیفتد. سطح مسابقات نیز بالا است و همه تیم های ملی آنجا هستند و من می توانم قهرمان شوم. از آنجا که شما نمی توانید مسابقات خارجی را اجرا کنید ، بیشتر مسابقات داخلی که برگزار شد ، به ما کمک می کند تا به جلو حرکت کنیم.

دهقان در پاسخ به این س ofال که آیا اکثر تیم های لیگ نمایندگان استانی هستند؟ در این شرایط ، لیگ منبع درآمد وی است یا نه ، وی گفت: نمایندگان معمولاً هزینه حمل و نقل و غذا را پرداخت می كنند. ما یک باشگاه بزرگ مانند سپاهان در قسمت مردان داریم که می تواند با قیمت دهم در تیم زنان بازی کند. اگر قرارداد در لیگ مردان 40-50 میلیون باشد ، در بخش زنان ، قرارداد 5-6 میلیون است و من نمی دانم چرا آنها در گروه بانوان تیم ندارند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر ، سطح دوچرخه سواری بانوان بسیار افزایش یافته و برخلاف گذشته ، او در مسابقات قهرمانی آسیا یا سایر مسابقات بین المللی نمی توانست چیزی بگوید. او همچنین یک یا دو میلیون بابت این لیگ پرداخت خواهد کرد که اگر پول بنزین ماشین برای تمرین طولانی نشود بسیار ناچیز است. چون هر روز که ورزش می کنم من و همسرم اسکورت هستیم. بنابراین این پول فقط بنزین هدر رفته است یا در نهایت می توانید باند و لوله های لاستیکی خریداری کنید. در واقع ، مبلغ بدست آمده برای محاسبه به عنوان منبع درآمد کافی نیست.

آزمون دوام قهرمان و زمان مشخص شده در اولین لیگ در مورد زن مسابقه دهنده مسابقه: “ما از خدا می خواهیم یک مسابقات قهرمانی کشور برگزار کند زیرا شما امتیاز بالایی در رده های جهان دارید ، اما من تصور نمی کنم این مسابقات امسال برگزار شود زیرا اتحادیه جهانی چرخه هیچ تغییری در قهرمانی کشور را برنده شوید. حال ، اگر آنها قهرمان مسابقات ملی نشوند ، سایر استان ها جایزه بزرگ را دریافت می کنند. هدف ما مطمئناً جایزه نیست ، ما فقط می خواهیم رقابت کنیم. این استان چندین مسابقه جایزه عالی برای مردان دارد و اگر میزبان زنان نیز باشد ، در سال آینده نتایج ما را تحت تأثیر قرار می دهد

وی با بیان اینکه در مسابقات جهانی جاده هیچ سوارکار ایرانی وجود ندارد ، توضیح می دهد: ورزشکارانی از قزاقستان ، سوریه و ژاپن در مسابقات جهانی شرکت می کنند. برای من بسیار جالب است که دوچرخه سواران سوری ، کشورشان درگیر جنگ و مشکلات است ، می توانند در مسابقات جهانی شرکت کنند ، اما ایران نمایندگی ندارد. ما می توانستیم هر دو نفر را از طرف زنان به مسابقات بفرستیم و من از اصل مشکل نمی دانم.

در آخر دهقان گفت: من می خواهم از همسرم حمید خمسه و مربی ام آقای سلیمانیان تشکر کنم. برنامه مربیگری من علمی است و با آن آشنا هستم. همسرم هر روز بدون وقفه با من است.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا